Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
3D animacija in produkcija animiranega filma Zadnje kosilo
Miha Šubic, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, animirani filmi, računalniška animacija, 3D animacija, produkcija, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3467; Prenosov: 713
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
2D animacija in produkcija animiranega filma Dihaj z mano
Miha Sitar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, animacija, računalniška animacija, zgodovina animacije, slovenski animirani film
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3416; Prenosov: 374
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
V-ray senčilnik in njegova uporaba za osvetljevanje animacije v programu Autodesk 3DS MAX
Damir Grbanović, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, senčilnik, slika, luč, svetloba, upodabljanje, šum, program
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2669; Prenosov: 91
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vloga ilustrativnih pripovednih sredstev v animaciji
Nika Lemut, 2016, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu ugotavljam, da animirano gibanje ni edina stvar, ki daje animaciji življenje. Gre za interakcijo raznolikih in za zgodbo specifičnih likov in svetov z ilustrativnimi pripovednimi sredstvi, ki jih skrbno načrtujemo in pretvorimo iz besed v sliko s pomočjo konceptne risbe, izbire pravih trenutkov ter vzornih sličic in zgodborisov. Vsako pripovedno sredstvo nosi svojo lastno vlogo; barve in barvne harmonije tako na primer vzbujajo določene občutke, kompozicijski elementi vodijo gledalčevo oko, svetloba pa ustvarja različne atmosfere in oblikuje sceno. Vse to dodaja svoj delež k pripovedi. Da svoje delo izpopolnimo in animirano zgodbo podamo takšno, kot si jo predstavljamo, je poznavanje tovrstnih pripovednih sredstev neprecenljivo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, vizualna pripoved, liki, svetovi, risba, barve, kompozicija, kadriranje, svetloba
Objavljeno: 01.02.2017; Ogledov: 2133; Prenosov: 156
.pdf Polno besedilo (2,27 MB)

5.
Hibridni animirani film
Žiga Stupica, 2018, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema skozi vztrajnosti vida. V delu je predstavljena zgodovina hibridne animacije, kje se je prvič pojavila in kateri so ključni dogodki za njen razvoj. Dodane so razlage o ključnih režiserjih, animatorjih in izumiteljih ter kakšna je bila njihova vloga pri razširitvi animacije. Navedene so tehnološke inovacije računalnikov, ki so omogočili razvoj digitalne animacije. Natančneje so razporejene zvrsti kombinacije hibridne animacije ter prednosti in slabosti in tudi postopki dela za izvedbo posameznih animacij. Pri procesu so navedeni tudi primeri iz animacijske industrije ter kakšne so njihove rešitve pri problematiki animiranja dveh ali več medijev. Ob izpisku zahtevnosti hibridne animacije so dodani še obrazložitev zahtevnosti in nasveti, kako se jim izogniti. Sledi seznam razlogov, zakaj bi se nekdo lotil hibridne animacije; iz perspektive vsake zvrsti animacije. Sledi vodnik izdelave hibridne animacije iz odprtokodnega programa Blender. Vsebuje oporne točke in specifične korake s slikami za lažjo vizualizacijo, dodane so tudi razlage za boljše razumevanje. Postopek hibridne animacije je dokumentiran od začetnega ekrana programa Blender, postavitve virtualnih luči in virtualne kamere do zaključka s kompozicijo slike. Za lažje in hitrejše delo je celoten proces animacije v programu Blender obrisan s puščicami in najpogosteje uporabljenimi bližnjicami za ukaze. Prikazuje sposobnost te simulacije in moč risanih senčilnikov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, računalniška animacija, 2D medij, 3D medij, senčilnik, upodabljanje
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 1451; Prenosov: 109
.pdf Polno besedilo (4,00 MB)

6.
Proces ustvarjanja animiranih likov
Neva Kumelj, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje, kaj naredi like privlačne za naslovnika, vizualno in karakterno. Začnem z nekaj primeri slavnih ameriških likov, ki so med ljudmi najbolj priljubljeni in pojasnim, zakaj so jih ljudje vzljubili. Sledijo zgodnje faze procesa ustvarjanja animiranih likov, kot so vzorne sličice in konceptna animacija. Glavni del diplomskega dela je likovna zasnova, ki se osredotoča na stil, barvo, obliko in študijo modela. V drugi polovici diplomskega dela raziskujem arhetipe, gibanje v animaciji in opišem proces ustvarjanja animiranih likov iz animiranega filma Jake & Jen. Ta primer upošteva vse faze oblikovanja, ki jih predstavi teoretični del diplomskega dela.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, liki, konceptna ilustracija, stili, likovna zasnova, likovne prvine, arhetipi
Objavljeno: 27.09.2018; Ogledov: 993; Prenosov: 97
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

7.
2D animirani film skozi čas
Antonella D'Amico, 2019, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge podamo definicijo animiranega filma in na kratko opišemo, kako nastane animirani film. Omenimo tudi osnovne standarde animacije. Drugi del diplomske naloge je razdeljen na pet obdobij razvoja, na podlagi katerih opišemo zgodovino 2D animiranih filmov. V prvem obdobju predstavimo delovanje in nastanek naprav, ki jih na splošno imenujemo »optične igrače« in delujejo po principu persistence vida. Podrobneje opišemo »laterno magico«, »tavmatrop«, »fenakitoskop«, »zoetrop«, »slikofrc«, »praksinoskop« in »optično gledališče«. Pri vseh navedemo, kdo in kdaj jih je izumil ter opišemo njihovo delovanje. Drugo obdobje razvoja temelji na pionirjih animiranega filma. Podrobneje navedemo avtorje, kot so Emile Cohl, Winsor McCay, Pat Sulivan in Otto Messmer ter brata Fleischer. Obrazložimo njihova najbolj prepoznavna dela, ki so prispevala k napredku animiranega filma. V tretjem obdobju razvoja prikažemo razcvet animiranih filmov s pomočjo analize del treh pomembnejših ustvarjalcev, in sicer Walta Disneya, Texa Averyja in Osamuja Tezuke. V četrtem obdobju razvoja opišemo slog animacije pri animacijskih hišah UPA, Warner Bros ter Hana in Barbera na podlagi njihovih likov. Omenimo tudi dva samostojna umetnika eksperimentalne animacije Normana McLarena in Johna Whitneyja. V petem obdobju prikažemo tehniko 2D digitalne animacije ter prvi digitalni animirani seriji (The Simpsons in South Park) in prva digitalna animirana filma (The Rescuers Down Under in The Iron Giant). Tretji del diplomske naloge je v celoti namenjen analizi avtoričinega kratkega digitalnega 2D animiranega filma Bubbles s primeri dela v programih TVPaint in Adobe After Effects. Diplomska naloga je zastavljena kot študijsko besedilo za vse, ki jih zanima animirani film in želijo pridobiti podlago za širjenje svojega znanja na tem področju. Tako kot vse izrazne oblike sodobne kulture tudi animacijska kinematografija ostaja razdvojena med umetnostjo in industrijo, med umetniškim elementom ter ekonomskim vidikom komercialnega izkoriščevanja. Nobenega od teh dveh vidikov ni mogoče zanemariti, ker oba prispevata k opredelitvi, razširjanju in sprejemu umetniškega dela. Zaradi tega tudi namen diplomske naloge ni zgolj navajanja seznama imen in naslovov, ki ga narekuje le kronološka D’Amico, Antonella: 2D animirani film skozi čas. Dip.nal. Nova Gorica, AU/UNG, 2019 časovnica, temveč gre za besedilo, ki poskuša prikazati mrežo odnosov med posameznimi osebnostmi, filmi in zgodovinsko-kulturnim kontekstom.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije, digitalna animacija
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 686; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (3,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh