Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Proces ustvarjanja animiranih likov
Neva Kumelj, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo raziskuje, kaj naredi like privlačne za naslovnika, vizualno in karakterno. Začnem z nekaj primeri slavnih ameriških likov, ki so med ljudmi najbolj priljubljeni in pojasnim, zakaj so jih ljudje vzljubili. Sledijo zgodnje faze procesa ustvarjanja animiranih likov, kot so vzorne sličice in konceptna animacija. Glavni del diplomskega dela je likovna zasnova, ki se osredotoča na stil, barvo, obliko in študijo modela. V drugi polovici diplomskega dela raziskujem arhetipe, gibanje v animaciji in opišem proces ustvarjanja animiranih likov iz animiranega filma Jake & Jen. Ta primer upošteva vse faze oblikovanja, ki jih predstavi teoretični del diplomskega dela.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, liki, konceptna ilustracija, stili, likovna zasnova, likovne prvine, arhetipi
Objavljeno: 27.09.2018; Ogledov: 993; Prenosov: 97
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

2.
2D animirani film skozi čas
Antonella D'Amico, 2019, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge podamo definicijo animiranega filma in na kratko opišemo, kako nastane animirani film. Omenimo tudi osnovne standarde animacije. Drugi del diplomske naloge je razdeljen na pet obdobij razvoja, na podlagi katerih opišemo zgodovino 2D animiranih filmov. V prvem obdobju predstavimo delovanje in nastanek naprav, ki jih na splošno imenujemo »optične igrače« in delujejo po principu persistence vida. Podrobneje opišemo »laterno magico«, »tavmatrop«, »fenakitoskop«, »zoetrop«, »slikofrc«, »praksinoskop« in »optično gledališče«. Pri vseh navedemo, kdo in kdaj jih je izumil ter opišemo njihovo delovanje. Drugo obdobje razvoja temelji na pionirjih animiranega filma. Podrobneje navedemo avtorje, kot so Emile Cohl, Winsor McCay, Pat Sulivan in Otto Messmer ter brata Fleischer. Obrazložimo njihova najbolj prepoznavna dela, ki so prispevala k napredku animiranega filma. V tretjem obdobju razvoja prikažemo razcvet animiranih filmov s pomočjo analize del treh pomembnejših ustvarjalcev, in sicer Walta Disneya, Texa Averyja in Osamuja Tezuke. V četrtem obdobju razvoja opišemo slog animacije pri animacijskih hišah UPA, Warner Bros ter Hana in Barbera na podlagi njihovih likov. Omenimo tudi dva samostojna umetnika eksperimentalne animacije Normana McLarena in Johna Whitneyja. V petem obdobju prikažemo tehniko 2D digitalne animacije ter prvi digitalni animirani seriji (The Simpsons in South Park) in prva digitalna animirana filma (The Rescuers Down Under in The Iron Giant). Tretji del diplomske naloge je v celoti namenjen analizi avtoričinega kratkega digitalnega 2D animiranega filma Bubbles s primeri dela v programih TVPaint in Adobe After Effects. Diplomska naloga je zastavljena kot študijsko besedilo za vse, ki jih zanima animirani film in želijo pridobiti podlago za širjenje svojega znanja na tem področju. Tako kot vse izrazne oblike sodobne kulture tudi animacijska kinematografija ostaja razdvojena med umetnostjo in industrijo, med umetniškim elementom ter ekonomskim vidikom komercialnega izkoriščevanja. Nobenega od teh dveh vidikov ni mogoče zanemariti, ker oba prispevata k opredelitvi, razširjanju in sprejemu umetniškega dela. Zaradi tega tudi namen diplomske naloge ni zgolj navajanja seznama imen in naslovov, ki ga narekuje le kronološka D’Amico, Antonella: 2D animirani film skozi čas. Dip.nal. Nova Gorica, AU/UNG, 2019 časovnica, temveč gre za besedilo, ki poskuša prikazati mrežo odnosov med posameznimi osebnostmi, filmi in zgodovinsko-kulturnim kontekstom.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije, digitalna animacija
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 684; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (3,28 MB)

3.
Umetniški slog animiranih likov zahoda in vzhoda
Miha Oven, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na analizo sloga oblikovanja videza lika za animirani film v primerjavi med ameriško in japonsko animacijo. Slog oblikovanja videza animiranega lika opredeljujemo na podlagi različnih področij. Mednje uvrščamo navidezne značaje lika, raznolikost zgradb telesa, strukturo obraza, oblikovanje prepoznavnih značilnosti silhuet lika, metode in tehnike za dosego učinkov zgradb delov telesa (roke, noge …), ustvarjanje karakterističnih lastnosti same silhuete, predhodno pripravo s specifičnimi smernicami videza lika za animiranje (določitev velikosti lika, barvne lestvice, upoštevanje terminov emocij …) in ne nazadnje doseganje različnih učinkov gibanja. Cilj diplomske naloge je analizirati razlike in enakosti ameriške in japonske animacije (ameriški animirani film Osmosis Jones in japonska animirana serija Cells at Work!), ki si zasluženo delita vodilno mesto po vplivu v svetu animiranega medija. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so razloženi pojmi in strokovni termini s pomočjo tujih avtorjev in virov. Vsebina teoretičnega dela se smiselno nadaljuje v empiričnem delu z analizo področij, obrazloženih v teoretičnem delu. Torej, kot je v teoretičnem delu razložena silhueta v animaciji, je tudi v empiričnem delu analizirana silhueta v ameriški in japonski animaciji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animiran film, RG, dizajner, stil, 3D, 2D, anime, manga, animirani lik, proporcija
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 382; Prenosov: 19
.pdf Polno besedilo (2,35 MB)

4.
Pogovor brez konca
Katarina Blažič, 2020, diplomsko delo

Opis: Za svojo diplomsko nalogo sem se odločila opisati proces nastajanja animiranega filma, narejenega na temo slepih in slabovidnih. Namen animiranega filma je približati svet slepih in slabovidnih ljudem, ki vidimo. V svetu, v katerem živimo, je velik del našega počutja odvisen od zunanjih dejavnikov (socialna omrežja, različne reklame ipd.). Pomembno je zavedanje, da ni vse, kar vidimo, zlato. Animirani film se ukvarja z različnimi vprašanji kot so: kako se slep človek spoprijema z različnimi tematikami, kako se sooča z vsakdanjimi opravili, razmerji z drugimi ljudmi in na splošno, kako se spoprijema s svetom in okolico in to bom tudi opisala podrobneje v diplomski nalogi. Animirani film sem želela približati slepim in slabovidnim s tem, da sem dala največji poudarek zvoku, zvočnim učinkom in spremljajočemu besedilu animiranega filma. Izbrala sem barve, ki so računalniško izračunane in prilagojene za barvno slepe ljudi. Z uporabo preprostih oblik v animaciji sem hotela doseči to, da slaboviden gledalec lažje sledi animaciji in da ga hkrati spomni na to, kako bi lahko slepa oseba narisala različne objekte. V diplomskem delu bom opisala torej celoten proces izdelave animiranega filma in uvod v temo slepih in slabovidni z opisom umetnikov in kratkem povzetku kako slepi rišejo in kaj si mislijo o tej temi. Povzela bom vse, kar je zgoraj navedeno in podrobno opisala nastanek animiranega filma.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: animirani film, slepi, slepota, slabovidni
Objavljeno: 27.05.2020; Ogledov: 118; Prenosov: 8
.pdf Polno besedilo (4,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh