Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Designing an education platform between curriculum and community
Peter Purg, 2010, published scientific conference contribution

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...elektronsko izobraževanje, kurikularni razvoj, Moodle, medijska ekologija, Splet 2.0, ...
Keywords: elektronsko izobraževanje, kurikularni razvoj, Moodle, medijska ekologija, Splet 2.0
Published: 15.10.2013; Views: 4218; Downloads: 15
URL Fulltext (0,00 KB)

2.
Načrt in prilagoditev e-platforme za izobraževanje študentov tehniških ved z mobilnimi tehnologijami
Eva Battistel, 2021, master's thesis

Abstract: Uvedba e-izobraževanja s pomočjo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, ki so jo še pospešila aktualna dogajanja v družbi zaradi pandemije covid-19, prinaša univerzam številne prednosti: manjše stroške, hitrejše in učinkovitejše učenje, urjenje spomina in pridobivanje kompetenc z večpredstavnimi pripomočki. Hkrati prinaša tudi nekaj slabosti: pomanjkanje neposrednega stika in dvosmerne komunikacije z udeleženci, negotovost začetne faze testiranja in uvajanja novih metod dela in poučevanja, povečanje potrebnega časa pred zaslonom. Namen magistrskega dela je predstaviti področje spletnega izobraževanja v sodobni družbi in pokazati njegovo konkretno uporabnost pri izbranem študijskem predmetu. Motivacija za izbiro te tematike izhaja iz osebnega zanimanja za področje, pa tudi iz potrebe po tečaju za hitro in učinkovito izboljšanje osnovnega znanja in kompetenc iz linearne algebre, ki so jo zasledili na ameriški univerzi iz Los Angelesa. Delo je potekalo po fazah: izbira ustrezne platforme za e-izobraževanje za predmetne vsebine, sestava tečaja in priprava vsebin, sestava evalvacijskih anket za merjenje uspešnosti programa in analiza povratne informacije študentov o tečaju. Pri izdelavi učnih vsebin za mobilno spletno aplikacijo v okolju Moodle smo uporabili različne metode, ki pritegnejo pozornost uporabnika pri izvedbi tečaja in izboljšajo komunikacijo študent-učitelj. Razvito aplikacijo e-učenja, ki je preprosto uporabna na pametnih mobilnih napravah, smo testno preizkusili na manjši skupini študentov. Na podlagi analize njihovih odgovorov na anketni vprašalnik smo ugotovili, da so študenti z uporabo aplikacije pomembno izboljšali poznavanje osnov iz linearne algebre in opravili tečaj z visoko motiviranostjo in zadovoljstvom.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vsebin za mobilno spletno aplikacijo v okolju Moodle smo uporabili različne metode, ki pritegnejo pozornost...
Keywords: e-izobraževanje, mobilne tehnologije, Moodle, linearna algebra, univerza
Published: 01.03.2021; Views: 450; Downloads: 40
.pdf Fulltext (1,09 MB)

3.
The E-learning System for Teaching Bridging Mathematics Course to Applied Degree Studies
Donatella Gubiani, Irina Cristea, Maria Antonietta Lepellere, 2019, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...E-learning, bridging math course, moodle platform...
Keywords: E-learning, bridging math course, moodle platform
Published: 15.10.2018; Views: 1366; Downloads: 0
.pdf Fulltext (577,50 KB)

4.
Introducing E-learning to a TraditionalUniversity: A Case-Study
Donatella Gubiani, Irina Cristea, Tanja Urbančič, 2020, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...E-learning, Higher education, Moodle platform, Academic challenges...
Keywords: E-learning, Higher education, Moodle platform, Academic challenges
Published: 27.06.2019; Views: 1367; Downloads: 0
.pdf Fulltext (492,66 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top