Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
3D animacija in produkcija animiranega filma Zadnje kosilo
Miha Šubic, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, animirani filmi, računalniška animacija, 3D animacija, produkcija, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2240; Prenosov: 562
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
2D animacija in produkcija animiranega filma Dihaj z mano
Miha Sitar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, animacija, računalniška animacija, zgodovina animacije, slovenski animirani film
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2299; Prenosov: 219
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Spletna zgodba
Marko Por, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik,...
Ključne besede: diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja
Objavljeno: 20.02.2015; Ogledov: 2058; Prenosov: 96
.pdf Polno besedilo (4,40 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Vloga ilustrativnih pripovednih sredstev v animaciji
Nika Lemut, 2016, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu ugotavljam, da animirano gibanje ni edina stvar, ki daje animaciji življenje. Gre za interakcijo raznolikih in za zgodbo specifičnih likov in svetov z ilustrativnimi pripovednimi sredstvi, ki jih skrbno načrtujemo in pretvorimo iz besed v sliko s pomočjo konceptne risbe, izbire pravih trenutkov ter vzornih sličic in zgodborisov. Vsako pripovedno sredstvo nosi svojo lastno vlogo; barve in barvne harmonije tako na primer vzbujajo določene občutke, kompozicijski elementi vodijo gledalčevo oko, svetloba pa ustvarja različne atmosfere in oblikuje sceno. Vse to dodaja svoj delež k pripovedi. Da svoje delo izpopolnimo in animirano zgodbo podamo takšno, kot si jo predstavljamo, je poznavanje tovrstnih pripovednih sredstev neprecenljivo.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... animacija, vizualna pripoved, liki, svetovi, risba, barve, kompozicija,...
Ključne besede: animacija, vizualna pripoved, liki, svetovi, risba, barve, kompozicija, kadriranje, svetloba
Objavljeno: 01.02.2017; Ogledov: 1057; Prenosov: 76
.pdf Polno besedilo (2,27 MB)

5.
Interaktivno pripovedništvo v videoigrah
Ivan Umer, 2017, diplomsko delo

Opis: Videoigre so že več kot pet desetletij del zabavniške industrije, vendar je njihov razvoj neenakomeren. Pripovedništvo je bilo v videoigrah do nedavnega postavljeno na stranski tir, saj je bil njihov prvotni namen kratkočasje. V svojem diplomskem delu opisujem značilnosti pripovedništva v videoigrah s primerjavo klasičnih pripovedniških oblik ter oblik, ki se pojavljajo samo v interaktivnih medijih. Podrobneje opisujem tri oblike pripovedništva v videoigrah, in sicer nastajajočo pripoved, pripoved skozi okolje in pripoved skozi akcije igralca. Ključna lastnost prvih dveh načinov pripovedi je igralčevo samostojno odkrivanje zgodbe kar pozitivno vpliva na občutek vpletenosti v svet videoigre. Pripovedništvo skozi akcije igralca pa igralčevo vključenost v zgodbo postavi še na višjo raven, saj lahko skrbno zasnovani igralni sistemi igralčeve akcije tesno povežejo z razpletom zgodbe. Interaktivna narava videoiger nudi edinstvene načine pripovedništva, vendar hkrati povzroča nove težave. Ludonarativna in sistemska razhajanja lahko vplivajo na igralčevo razumevanje zgodbe in snovalčevega sporočila. Praktični del diplome predstavlja zasnova videoigre, ki vključuje že naštete tehnike pripovedništva. Kratka dogodivščina psička Leopolda popelje igralca skozi svet z absurdno zgodovino, ki jo igralec spoznava sproti, prek same igre in z opazovanjem okolice.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: videoigra, snovanje videoigre, pripoved, snovanje naracije, animacija
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 515; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (1,80 MB)

6.
Hibridni animirani film
Žiga Stupica, 2018, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema skozi vztrajnosti vida. V delu je predstavljena zgodovina hibridne animacije, kje se je prvič pojavila in kateri so ključni dogodki za njen razvoj. Dodane so razlage o ključnih režiserjih, animatorjih in izumiteljih ter kakšna je bila njihova vloga pri razširitvi animacije. Navedene so tehnološke inovacije računalnikov, ki so omogočili razvoj digitalne animacije. Natančneje so razporejene zvrsti kombinacije hibridne animacije ter prednosti in slabosti in tudi postopki dela za izvedbo posameznih animacij. Pri procesu so navedeni tudi primeri iz animacijske industrije ter kakšne so njihove rešitve pri problematiki animiranja dveh ali več medijev. Ob izpisku zahtevnosti hibridne animacije so dodani še obrazložitev zahtevnosti in nasveti, kako se jim izogniti. Sledi seznam razlogov, zakaj bi se nekdo lotil hibridne animacije; iz perspektive vsake zvrsti animacije. Sledi vodnik izdelave hibridne animacije iz odprtokodnega programa Blender. Vsebuje oporne točke in specifične korake s slikami za lažjo vizualizacijo, dodane so tudi razlage za boljše razumevanje. Postopek hibridne animacije je dokumentiran od začetnega ekrana programa Blender, postavitve virtualnih luči in virtualne kamere do zaključka s kompozicijo slike. Za lažje in hitrejše delo je celoten proces animacije v programu Blender obrisan s puščicami in najpogosteje uporabljenimi bližnjicami za ukaze. Prikazuje sposobnost te simulacije in moč risanih senčilnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema...
Ključne besede: animacija, računalniška animacija, 2D medij, 3D medij, senčilnik, upodabljanje
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 104; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (4,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh