1. Penina in vinorodni okoliš kot blagovna znamkaTaras Gašparin, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, blagovne znamke, trženje, vina, geografsko poreklo, Goriška Brda,... Ključne besede: diplomske naloge, blagovne znamke, trženje, vina, geografsko poreklo, Goriška Brda Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2350; Prenosov: 221
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. |
3. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamkePeter Škrlj, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne... Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 2078; Prenosov: 248
Polno besedilo (1,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|