Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motiviranje za branje: strategije za delo z besedili v šolskem letu 2017/2018
Barbara Pregelj, 2017, strokovna monografija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije, španščina, projekti motiviranja za branje...
Ključne besede: motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije, španščina, projekti motiviranja za branje
Objavljeno: 17.11.2017; Ogledov: 1049; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (8,13 MB)

2.
Motiviranje za branje in slovenski klasiki
Barbara Pregelj, 2018, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije, Montserrat Sarto, bralnomotivacijski projekti...
Ključne besede: motiviranje za branje, bralnomotivacijske strategije, Montserrat Sarto, bralnomotivacijski projekti
Objavljeno: 12.12.2018; Ogledov: 386; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (5,78 MB)

3.
Obravnava črtic Ivana Cankarja v gimnaziji s pomočjo bralnomotivacijskih strategij
Ana Cukjati, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava črtice Ivana Cankarja, ki so v učnem načrtu za slovenščino za splošne, klasične in strokovne gimnazije (Poznanovič Jezeršek in drugi, 2008) uvrščene med obveznoizbirna besedila, in njihove didaktizacije na podlagi bralnomotivacijskih strategij M. Sarto. V teoretičnem delu orišemo poglavja učnega načrta, vezana na pouk književnosti, predstavimo za gimnazijo obveznoizbirne Cankarjeve črtice, primerjamo njihovo sedanjo obravnavo v nekaterih srednješolskih učbenikih in berilih ter razložimo pomembnost učne motivacije za branje in učno uspešnost. Nazadnje je v teoretičnem delu predstavljena vsebina priročnika M. Sarto Strategije motiviranja za branje (2015) kot drugačna možnost didaktizacij Cankarjeve proze. V empiričnem delu razložimo problem obravnave Cankarjevih črtic v gimnazijah ter opišemo cilje in metodologijo naše raziskave, ki vključuje izdelavo didaktizacij Cankarjevih črtic s pomočjo bralnomotivacijskih strategij, preizkus ene od didaktizacij na gimnaziji, vzporedno z obravnavo na podlagi berila Branja 3 (Ambrož in drugi, 2002), in oceno izvedbe obeh ur, vprašalnik za učitelje in učiteljice slovenščine na gimnazijah o obravnavi Cankarjeve proze ter vprašalnik za dijake in dijakinje o razumevanju obravnavane črtice pred in po obravnavi s pomočjo bralnomotivacijske strategije in berila Branja 3. Magistrsko delo sklepa analiza rezultatov raziskave: dijaki in dijakinje so bili bolj motivirani pri obravnavi črtice na podlagi bralnomotivacijske strategije.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...črtice pred in po obravnavi s pomočjo bralnomotivacijske strategije in berila Branja 3. Magistrsko delo...
Ključne besede: gimnazija, črtice Ivana Cankarja, bralnomotivacijske strategije, motiviranje za branje, Montserrat Sarto
Objavljeno: 26.04.2019; Ogledov: 433; Prenosov: 33
.pdf Polno besedilo (1,05 MB)

4.
Bralnomotivacijske strategije pri pouku španščine
strokovna monografija

Opis: Strokovna monografija (tipologije ni mogoče dodati).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: bralnomotivacijske strategije, poučevanje, literatura pri pouku tujega jezika, španščina
Objavljeno: 07.10.2019; Ogledov: 836; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (332,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh