Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Didaktika književnosti
Zoran Božič, drugo učno gradivo

Opis: Gradivo za predmet didaktika književnosti (kombinacija s tremi prezentacijami in dvema učnima verigama).
Ključne besede: didaktika, književnost, srednja šola, učna priprava, letna priprava, učni načrt, učbenik, domače branje, učna veriga, tesno branje
Objavljeno v RUNG: 11.01.2018; Ogledov: 4618; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (670,65 KB)

2.
Ivan Tavčar, Visoška kronika : Učna veriga
Zoran Božič, 1994, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Didaktična predstavitev odlomkov iz Tavčarjevega zgodovinskega romana.
Ključne besede: slovenska književnost, domače branje, srednje šole, metodika pouka, učne verige, didaktika, Ivan Tavčar, zgodovinski roman, prvoosebni pripovedovalec, lov na čarovnice, Škofja Loka, Visoko, tridesetletna vojna, naklepni umor, poučnost, idealizacija žensk
Objavljeno v RUNG: 18.12.2017; Ogledov: 4651; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (330,84 KB)

3.
Avtorice pri srednješolski obravnavi književnosti : Konferenca Spolno zaznamovana neenakost: seksizem, moč in politika
Zoran Božič, vabljeno predavanje na konferenci brez natisa

Opis: Referat na podlagi članka Avtorice v slovenskih srednješolskih berilih. Razkriva spolno zaznamovano neenakost v srednješolskih učnih načrtih in berilih in kanonizacijske mehnaizme, povezane s spolno identiteto književnika.
Ključne besede: avtorice, slovenska književnost, berila, spolna neenakost, domače branje, matura, Ivan Cankar, Zofka Kveder
Objavljeno v RUNG: 15.05.2017; Ogledov: 4250; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Tantadrujevo iskanje sreče: od didaktike do interpretacije
Zoran Božič, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po načelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje interpretativni poskus, ki Tantadrujevo iskanje sreče povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.
Ključne besede: Ciril Kosmač, učna veriga, tesno branje, domače branje, didaktika književnosti
Objavljeno v RUNG: 09.05.2017; Ogledov: 4586; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (842,78 KB)

5.
Didaktični model učne verige odlomkov: na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
Zoran Božič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po modelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje primer učne verige, ki Tantadrujevo iskanje sreče povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.
Ključne besede: Ciril Kosmač, učna veriga, tesno branje, domače branje, didaktika književnosti
Objavljeno v RUNG: 06.02.2017; Ogledov: 4723; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh