1. Curating new mediaNarvika Bovcon, Aleš Vaupotič, 2011, izvirni znanstveni članek Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...novomedijska umetnost, digitalne podobe, interaktivna instalacija, kuriranje razstav, postmedijsko stanje, ArtNetLab,... Ključne besede: novomedijska umetnost, digitalne podobe, interaktivna instalacija, kuriranje razstav, postmedijsko stanje, ArtNetLab Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4197; Prenosov: 116
Polno besedilo (0,00 KB) |
2. Imagološke prvine v Levstikovem romanu Za svobodo in ljubezenJana Žorž, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, imagologija, stereotipi, podobe, literarne študije, ... Ključne besede: diplomske naloge, imagologija, stereotipi, podobe, literarne študije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4196; Prenosov: 336
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. |
4. Ženski liki v berilu Babica, ti loviš!Nadina Kotorić, 2015, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je obravnavano berilo za četrti razred osnovne šole Babica, ti loviš!. Predstavila sem pojme, kot so seksizem, stereotip in spolni stereotip. Nato sem se osredotočila na analizo berila, ki je zanimivo zaradi vsebine besedil in zaradi zunanje podobe. Že v stvarnem kazalu so namreč besedila razdeljena glede na spol (Za Mojce, Za Andreje). Z interpretacijo besedil v berilu sem poskusila ugotoviti, ali so določena besedila namenjena samo fantom oziroma samo deklicam. Zanimalo me je, kako sta ženska in moška spolna vloga zastopani v berilu. Podobe spolnih vlog, ki sem jih opazila v berilu, sem razvrstila s pomočjo že oblikovanih razredov/kategorij Majde Hrženjak. Poskušala sem ugotoviti, katere lastnosti so pripisane ženskemu in katere moškemu spolu. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...zanimivo zaradi vsebine besedil in zaradi zunanje podobe. Že v stvarnem kazalu so namreč besedila... Ključne besede: Babica, ti loviš!, seksizem, stereotip, spolni stereotip, podobe spolnih vlog. Objavljeno: 03.07.2015; Ogledov: 5312; Prenosov: 292
Polno besedilo (1,24 MB) |
5. Ivan Cankar, Gospod stotnikZoran Božič, 1994, samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Opis: Didaktična predstavitev znane Cankarjeve črtice. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...šole, Cankar, Ivan: Gospod stotnik, didaktika, črtica, Podobe iz sanj, fantastika, prva svetovna vojna, protivojno... Ključne besede: slovenska književnost, metodika pouka, srednje šole, Cankar, Ivan: Gospod stotnik, didaktika, črtica, Podobe iz sanj, fantastika, prva svetovna vojna, protivojno sporočilo, odhod na fronto Objavljeno: 18.12.2017; Ogledov: 3985; Prenosov: 207
Polno besedilo (196,83 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Zmagoslavje podobSarival Sosič, 2018, predgovor, spremna beseda Opis: Ponavljanje kot nosilec ideje in ponavljaje kot nosilec izkušnje samega medija; v primeru predstavljenih umetnikov v Galeriji Prešernovih nagrajencev v Kranju, medija slike ali medija risbe. In če razmišljam dalje, ko opazujem umetniška dela avtorjev kot sta akademska slikarja Zvonko Čoh in Milan Erič mi misel vedno znova zaide v opazovanje razmerij med svetlobo in telesi, med sencami in telesi, ali drugače v svetlobi se telesa razkrivajo tudi tako, da se na njih samih oblikujejo sence in tako podobe pridejo na svet v konkretnih telesnostih podob, ki so razvijale svoj učinek že iz svojega materiala in formata. Ali če parafraziram Paula Kleeja, s podobami predstavljamo tisto, česar se ne da upodobiti, kar pa vendarle mora postati vidno v podobah nove vrste. In podoba postane podobna šele takrat, ko jo oživi gledalec, tako ima podoba vedno mentalen, medij slikarstvo pa vedno materialen značaj in v našem čutnem vtisu se oboje poveže v enotnost, torej ustvarjalni umetniški vtis. Na razstavi, ki sta jo v Galeriji Prešernovih nagrajencev v Kranju pripravila akademska slikarja Zvonko Čoh in Milan Erič lahko sledimo preobrazbam podob oziroma aktualno v imenu realnega postaja likovna igra najrazličnejše figuralike, narave kot nosilke zgodb in izrazov ter geometrije kot gradnika celovitosti kjer vedno in znova prevladuje za oba ustvarjalca tako značilna in izrazito upoštevana risba, torej risba kot primarni likovni jezik s katero se najbolj pristno približamo bistvenosti izraza ali enostavnosti likovne pripovedi. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...na njih samih oblikujejo sence in tako podobe pridejo na svet v konkretnih telesnostih podob,... Ključne besede: umetnost kot igrivost, hudomušnost v umetnosti, elementarnost vsakdanjosti v slikah, abstrakcija in figurativnost, risba, črta kot nosilec podobe, ironija v slikarstvu, komičnost v slikah, grotesknost sodobne likovne umetnosti, karnevalskost v slikah. Objavljeno: 21.07.2020; Ogledov: 1282; Prenosov: 0 |