Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pouk slovenščine v Furlaniji-Julijski krajini med epidemijo covida-19: raziskovalna spoznanja in metodološki okvir za pripravo gradiv
Maja Melinc Mlekuž, 2022, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine, učna gradiva, učne enote, izobraževanje za učitelje
Objavljeno v RUNG: 27.09.2022; Ogledov: 986; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Rastoča slovenščina: oddaja Jezikovni kotiček
Maja Melinc Mlekuž, radijski ali tv dogodek

Opis: Intervju o zbirki Rastoča slovenščina; vodja projekta in urednica Maja Melinc Mlekuž
Ključne besede: učne enote, učno gradivo, pouk slovenščine, didaktika slovenščine
Objavljeno v RUNG: 25.01.2022; Ogledov: 1526; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Šolanje v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji v času pouka na daljavo : raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
Maja Melinc Mlekuž, 2021, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.
Ključne besede: pouk na daljavo, slovenske šole v Italiji, pouk slovenščine
Objavljeno v RUNG: 27.09.2021; Ogledov: 1760; Prenosov: 45
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Pogovor z zasl. prof. dr. Božo Krakar Vogel, utemeljiteljico slovenske didaktike književnosti : Ves čas me je motiviralo vsakršno početje, kjer je bilo mogoče povezovanje teorije s prakso
2021, intervju

Opis: Intervju z zaslužno prof. dr. Božo Krakar Vogel.
Ključne besede: didaktika književnosti, pouk slovenščine, intervjuji
Objavljeno v RUNG: 07.06.2021; Ogledov: 1776; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
A case study of a school with Slovene as the language of instruction in Vermegliano/Romjan (Italy) : teaching Slovene as L1 in classes with a prevailing Italian-speaking student population
Maja Melinc Mlekuž, Federico Tenca Montini, 2021, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: Povzetek referata, objavljen v spletnem konferenčnem zborniku, 18. mednarodne konference o manjšinskih jezikih (ICML, Bilbao).
Ključne besede: pouk slovenščine, slovenska šola v Italiji, slovenščina kot drugi jezik, sporazumevalna zmožnost
Objavljeno v RUNG: 31.03.2021; Ogledov: 1944; Prenosov: 58
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Delo jezikovnega asistenta za slovenščino v okviru manjšinskega srednješolskega izobraževanja na Tržaškem
Katarina Gomboc Čeh, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V šolskem letu 2018/2019 je bilo prvič razpisano mesto jezikovnega asistenta za slovenščino na višjih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Trstu. Članek izhaja iz izkušenj avtorice, jezikovne asistentke za slovenščino v šolskih letih 2018/2019 in 2019/2020. V prvem delu utemeljuje vlogo jezikovnega asistenta za slovenščino v okviru manjšinskega srednješolskega izobraževanja na Tržaškem, nato pa na podlagi orisa sociolingvistične situacije ponuja nastavke didaktičnih pristopov in možnosti za razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenskem knjižnem jeziku na višjih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem.
Ključne besede: slovenščina, pouk slovenščine, manjšinsko šolstvo, slovenska šola v Italiji, učni jezik, jezikovni asistent, sporazumevalna zmožnost
Objavljeno v RUNG: 16.03.2021; Ogledov: 2080; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Slovesnki jezik v šoli. : Okrogla miza ob dnevu slovenske kulture.
Maja Melinc Mlekuž, druga izvedena dela

Opis: V Kulturnem centru Lojze Bratuž je bila 28. januarja 2016 organizirana okrogla miza z naslovom Slovenski jezik v šoli. Sodelovali so profesorji slovenščine višjih srednjih šol s slovenskim učnim jezikom v Italiji: Marija Kostnapfel, Adrijan Pahor in Maja Melinc Mlekuž. Okroglo mizo je podprl Krožek Anton Gregorčič za družbeno-politična vprašanja.
Ključne besede: pouk slovenščine, bralna kultura, šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, jezikovna ozaveščenost
Objavljeno v RUNG: 25.05.2016; Ogledov: 4752; Prenosov: 0

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh