Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZDELAVA DINAMIČNE IN ODZIVNE SPLETNE STRANI Z UPORABO FRONT-END RAZVOJNEGA OKVIRA IN SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VSEBIN
Marija Nešović, 2023, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je raziskati teoretične vidike in praktično uporabo tehnologije spletnega razvoja Bootstrap in sistema za upravljanje vsebin Umbraco pri izdelavi dinamične in odzivne spletne strani. V prvem delu naloge bomo podrobno raziskali značilnosti Bootstrap-a in Umbraco CMS ter preučili njihovo integracijo. Bootstrap je odprtokodni okvir, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje privlačnih in odzivnih spletnih vmesnikov. Umbraco CMS pa je orodje za upravljanje vsebin, ki olajša urejanje in objavljanje spletnih vsebin brez poseganja v programiranje. Poudarek bo na pridobivanju temeljnega razumevanja obeh tehnologij in njuni uporabi za izgradnjo sodobnih spletnih vmesnikov. V drugem delu naloge smo dejansko ustvarili dinamično in odzivno spletno stran z uporabo Bootstrap-a in Umbraco CMS. Spletna stran bo vsebovala uporabniški vmesnik, ki bo prilagodljiv različnim napravam, in bo omogočala enostavno posodabljanje vsebine preko Umbraco CMS. Z raziskovanjem in praktično izdelavo dinamične spletne strani bomo poglobili razumevanje uporabe Bootstrap-a in Umbraco CMS ter prepoznali prednosti in morebitne izzive pri njuni integraciji.
Ključne besede: Bootstrap, Umbraco CMS, dinamična spletna stran, odzivna spletna stran, uporabniška izkušnja, spletno oblikovanje, spletni razvoj, CSS, HTML, Java Script
Objavljeno v RUNG: 22.09.2023; Ogledov: 563; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

2.
SISTEM ZA POMOČ PRI IZBIRI OBLIKE SPLETNEGA OGLASNEGA SPOROČILA ZA INFORMIRANJE IZBRANIH TIPOV UPORABNIKOV
Johannes Vuga Gregorič, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen dela je preučitev vpliva podajanja informacij z oglasnim sporočilom ciljnemu prejemniku. Spoznati želimo dejavnike, ki vplivajo na učinkovitejše podajanje informacij želenim uporabnikom. Cilj študije je bil izdelati interaktivno bazo podatkov, ki se lahko uporablja kot podlaga za pomoč pri snovanju oglasnih sporočil pa tudi kot pomoč pri prepoznavanju ciljnih uporabnikov za že izdelano oglasno sporočilo. Delo je sestavljeno iz preliminarne in glavne študije. Preliminarna študija zajema 84 osebnih anket, glavna študija pa 196 osebnih in 98 spletnih anket. Merili smo sprejemanje, razumevanje, pomnjenje in vizualizacijo sporočila. Iz zbranih podatkov smo izdelali več baz podatkov, jih analizirali z vrtilnimi tabelami in grafično prikazali povezave med podatki. Dobili smo pregled lastnosti specifičnih uporabnikov za podani tip sporočila. Uporabnost zbranih podatkov smo izboljšali z izdelavo odločitvenih dreves za izbiro tipa sporočila. Pridobljeni podatki in metode uporabe omogočajo izdelavo ustreznega sporočila za ciljnega uporabnika, ob tem pa tudi določitev potencialnih ciljnih uporabnikov za že izdelan oglas.
Ključne besede: sporočanje, spletno oglaševanje, izbira prejemnika sporočila, izbira tipa sporočila, baza podatkov, vrtilna tabela, vrtilni grafikon, odločitveno drevo, rudarjenje podatkov
Objavljeno v RUNG: 21.01.2016; Ogledov: 7119; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

3.
Poročilo s prve spletne jezikovalnice SDUTSJ
Veronika Piccinini, 2014, drugi sestavni deli

Ključne besede: angleščina, spletno učenje, videokonference
Objavljeno v RUNG: 22.01.2015; Ogledov: 4975; Prenosov: 24
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh