Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Mourning process of family bereavement in Italian cinema : theory and practice behind the making of "EDEN" diploma film
Elisabetta Gessi, 2021, undergraduate thesis

Abstract: This work is a study of the mourning process of family bereavement during the development of Italian cinema. The theoretical and practical part are extremely interconnected: starting from emblematic Italian films regarding death, this study further develops on pointing out how Italian authors put the mourning process into image. Moreover, three Italian films of the last decade are taken into account in the analysis: we underline the main characteristics and recurring themes of these aforementioned films. This thesis considers the theory and practice behind the making of EDEN, Diploma Film. In the last chapters we underline the whole process behind this short film, including the storyline, the meaning behind it, pre-production, production, and post production.
Keywords: film, smrt, žalovanje, postopki, čustva, italijanska kinematografija, diplomske naloge
Published in RUNG: 02.07.2021; Views: 2059; Downloads: 74
URL Link to full text
This document has many files! More...

2.
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
Lara Brankovič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju.
Keywords: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje
Published in RUNG: 30.09.2019; Views: 4785; Downloads: 224
.pdf Full text (850,35 KB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top