Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Raziskava o vplivu prenove šole na učitelje in učence
Avtorji:
ID
Česnik, Matej
(Avtor)
ID
Sabadin, Argio
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/33Cesnik.pdf
33Cesnik.pdf
(1,34 MB)
MD5: 902800AF5A94603A285F5BEF951774B5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga predstavlja spremembo šolskega delovnega okolja v Osnovni šoli Ivana Roba v Šempetru pri Gorici in njen vpliv na učitelje in učence. Najprej so predstavljeni zbrani podatki o nujnosti prenove in razširitve šole in njeni realizaciji, pa tudi pomen, ki ga šolskemu delovnemu okolju pripisujejo nekateri strokovnjaki in nekatera priporočila le-teh o oblikovanju šolskega delovnega okolja. Nato je opisano prenovljeno šolsko delovno okolje v prostorsko povečani in barvno prenovljeni šoli; za nazornejšo predstavitev je uporabljeno tudi slikovno gradivo. Za potrebe te naloge je bila med učitelji in učenci izvedena anonimna anketa, ki je pokazala, kako oboji ocenjujejo prenovljeno delovno okolje in njegov vpliv nanje. Rezultati ankete so predstavljeni z grafi in dodatno obdelani z metodo [hi] [sup] 2 testa. Šolsko delovno okolje je nedvomno velikega pomena tako za učence kot tudi za učitelje, zato je gotovo zelo važno, kako ga oboji dojemajo in kako se v njem počutijo.
Ključne besede:
diplomske naloge
,
osnovne šole
,
delovno okolje
,
prenova stavb
,
psihološki vplivi
Kraj izida:
Nova Gorica
Založnik:
M. Česnik
Leto izida:
2006
Št. strani:
VIII, 46 str., [6] f.
PID:
20.500.12556/RUNG-1079
COBISS.SI-ID:
536571
UDK:
159.9
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:ONSIXJTN
Datum objave v RUNG:
15.10.2013
Število ogledov:
6125
Število prenosov:
378
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČESNIK, Matej, 2006,
Raziskava o vplivu prenove šole na učitelje in učence
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica : M. Česnik. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1079
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2017
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analysis of electric energy production in a small hydro power plant
Prediction of daily photovoltaic systems production
Optimizacija obratovalnega diagrama za hidroelektrarne na reki Dravi
Estimation of wind power plant energy production applying Weibull function
Politološki aspekti decentralizacije proizvodnje električne energije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
V The thesis examines the renovation and extension of the school working environment at the Ivan Rob Primary School, Šempeter pri Gorici, and its effect on teachers and pupils. The first part of the thesis presents the collected information concerning the need for renovation and extension of the school building as well as the realization of this project. The thesis further examines the importance of the school working environment as claimed by some experts in this field, and their recommendations on the formation of the working environment in schools. This is followed by a description of the working environment in the renovated building, which has been extended and repainted in different colours. The description is supported with images of the school. For the purpose of this research, an anonymous questionnaire was carried out among teachers and pupils, which has shown their attitude towards the renovated school working environment as well as its influence on them. The results of the questionnaire are presented in charts and additionally processed with the [chi] [sup] 2 testing method. School working environment in undoubtedly of great significance so to the pupils as to the teachers, therefore it is very important how they feel in this environment and what is their opinion about it.
Nazaj