Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Organizacija majhnega podjetja
Avtorji:Terdič, Žiga (Avtor)
Bergant, Bogomil (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/28Terdic.pdf
 
.pdf 28Terdic.pdf (544,94 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:Majhna podjetja pridobivajo vse bolj pomembno vlogo v gospodarstvu. V primerjavi z velikimi podjetji se lažje prilagajajo razmeram na trgu. Ključi uspešnosti in konkurenčnosti majhnih podjetij na trgu so dobro oblikovana vizija, politika podjetja, struktura organiziranosti ter oblikovanja in izvajanja poslovnih funkcij. Primerjava majhnih podjetij s svojo konkurenco omogoča nenehno izboljševanje. Običajno se podjetja primerjajo z metodo benchmarking. Podobno kot v velikih podjetjih, se tudi v majhnih podjetjih prepletajo vloge podjetnika, managerja in navsezadnje tudi ključnega lastnika.
Ključne besede:diplomske naloge, majhna podjetja, velika podjetja, organizacija, primerjave
Leto izida:2006
Založnik:Ž. Terdič
Št. strani:IX, 61, ii str.
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:501243 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
URN:URN:SI:UNG:REP:ZXZLMDTP
Število ogledov:3839
Število prenosov:896
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Small companies are having more and more important role in the economy. In comparison to larger companies, small companies are easier to accommodate with conditions on the market. The key factor for efficiency and competitive position of small companies on the market are well formed vision and policy of company, structure of organization, well formed and performed operation function. The comparison with their competitors brings constantly improvement. Companies usually use benchmarking for comparing. The role of entrepreneur, manager and owner of the company are very connected in larger companies and also in small companies.


Nazaj