Repository of University of Nova Gorica

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Učinki prožnih metod in pristopov v interdisciplinarnih delavnicah mednarodnega študijskega programa Medijske umetnosti in prakse
Authors:Purg, Peter (Authorship owner)
Purg, Peter (Author)
Files:URL http://www.cmepius.si/wp-content/uploads/2015/12/POVZETKI-PRISPEVKOV-program-Final1.pdf
 
Language:Slovenian
Work type:Not categorized (r6)
Tipology:1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization:UNG - University of Nova Gorica
Abstract:Četudi sistem zagotavljanja kakovosti glede na trenutno veljavna merila in standarde še dopušča rigidnejše oziroma (vase) zaprte izobraževalne koncepte, nas bo v prispevku posebej zanimalo, kako se kakovostno pedagoško delo lahko razvija v okviru (in paradoksu) mednarodne mobilnosti ter projektno-razvojne naravnanosti študijskega programa, oziroma šole. Osredotočili se bomo na konkretno empirijo in izsledke, ki izhajajo iz raziskav in razvoja naprednih izobraževalnih pristopov v dveh evropskih projektih, IDEATE.me in ADRIART.net. Oba sta v študijskem programu Medijske umetnosti in prakse (MAP) vzpostavila neko specifično kakovost, ki pa nima (in ne more imeti) zgolj pozitivnih učinkov na vse deležnike. Primerjalna diskusija izbranih mešanih izvedb interdisciplinarnih delavnic v mednarodnem podiplomskem programu MAP, navezanim na različne razvojne projekte in mobilnostne mehanizme, pokaže pet ključnih pozitivnih dejavnikov: odprtost za skupinsko delo in sodelovalnost; interdisciplinarna komunikacija in moderiranje; večkulturna komunikacija in moderiranje; celovit in odprt učni načrt ter prožna izvedba predmeta; ustrezna povratna informacija (ocena) vsem deležnikom.
Keywords:kakovost, prožen, metoda, mobilnost, akademski, IDEATE, ADRIART
Year of publishing:2016
Number of pages:str 27
COBISS_ID:4217339 Link is opened in a new window
URN:URN:SI:UNG:REP:ZWIVCPTT
Views:1802
Downloads:67
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:Document is not linked to any category.
:
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Record is a part of a monograph

Title:Mednarodna konferenca Kakovost visokošolskega učenja in poučevanja
Conference organizer:CMEPIUS
Place of publishing:Ljubljana
Year of publishing:2016
Editors:Barica Marentič-Požarnik

Back