Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Dokumentarnost v avtorski poetiki Nede Rusjan Bric
Avtorji:Orel, Maja (Avtor)
Mihurko Poniž, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Maja_Orel.pdf (916,06 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FH - Fakulteta za humanistiko
Opis:V diplomski nalogi so najprej povzete značilnosti dokumentarnega gledališča, sledi predstavitev najbolj odmevnih uprizoritev dokumentarnih dram na svetovnih in slovenskih odrih. V nadaljevanju je pozornost usmerjena v dokumentarno v poetiki Nede Rusjan Bric, ki je s svojimi dramami in njihovimi uprizoritvami v slovenskem gledališkem prostoru začrtala nove smernice dokumentarnega gledališča z elementi fiktivnega. Diplomska naloga predstavlja in analizira vseh pet avtoričinih dram, ki na odru zvesto in kronološko sledijo zgodbam posameznikov, o katerih govorijo. Zgodbe, ki so prikazane na platnu so fiktivne, a dopolnjujejo odrsko dogajanje. Dokument je avtoričino izhodišče, ki ohranja svojo faktografsko podlago, a v drami zaživi na nov način in z novo osvetlitvijo omogoča premislek o že znanih (življenjskih) zgodbah.
Ključne besede:Neda Rusjan Bric, dokumentarno gledališče, dokumentarna fikcija, gledališče, drama, SNG Nova Gorica, Trieste - Alessandria EMBARKED, Eda - Zgodba bratov Rusjan, Kdor sam do večera potuje skoz svet, Nora Gregor – Skiti kontinent spomina, Fabiani – Umetnost bivanja.
Leto izida:2017
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:4917755 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:155
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Documentary aspects in Neda Rusjan Bric's poetics
Opis:The paper starts with an overview of the principal features of documentary theatre, followed by a look at the most influential performances of documentary plays on stages across the world and in Slovenia, and finally, full attention is given to documentary aspects in Neda Rusjan Bric's poetics. Bric's work within the ambit of the Slovenian theatrical sphere has redefined the guidelines for documentary theatre with elements of fiction. This paper outlines and analyzes all five of her plays, which follow the stories of historical individuals faithfully and chronologically accurately with the events that take place on stage, and supplement them with fictional stories shown on the screen behind them. Documents are the playwright's starting point – she preserves their factual basis, but breathes new life into them and, by showing them in a new light, she allows us to see old, previously known (life) stories in a new way.
Ključne besede:Neda Rusjan Bric, documentary theatre, documentary fiction, theatre, drama, SNG Nova Gorica, Trieste - Alessandria EMBARKED, Eda - Zgodba bratov Rusjan, Kdor sam do večera potuje skoz svet, Nora Gregor – Skiti kontinent spomina, Fabiani – Umetnost bivanja


Nazaj