Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Interaktivno pripovedništvo v videoigrah
Avtorji:
ID
Kastelic, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Umer, Ivan
(Avtor)
Datoteke:
Ivan_Umer.pdf
(1,80 MB)
MD5: C83DA1AA0348230218403EDDF3B63ECF
Ivan_Umer.zip
(23,42 MB)
MD5: 07CFCA01CC85A2B75B75266017233241
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Videoigre so že več kot pet desetletij del zabavniške industrije, vendar je njihov razvoj neenakomeren. Pripovedništvo je bilo v videoigrah do nedavnega postavljeno na stranski tir, saj je bil njihov prvotni namen kratkočasje. V svojem diplomskem delu opisujem značilnosti pripovedništva v videoigrah s primerjavo klasičnih pripovedniških oblik ter oblik, ki se pojavljajo samo v interaktivnih medijih. Podrobneje opisujem tri oblike pripovedništva v videoigrah, in sicer nastajajočo pripoved, pripoved skozi okolje in pripoved skozi akcije igralca. Ključna lastnost prvih dveh načinov pripovedi je igralčevo samostojno odkrivanje zgodbe kar pozitivno vpliva na občutek vpletenosti v svet videoigre. Pripovedništvo skozi akcije igralca pa igralčevo vključenost v zgodbo postavi še na višjo raven, saj lahko skrbno zasnovani igralni sistemi igralčeve akcije tesno povežejo z razpletom zgodbe. Interaktivna narava videoiger nudi edinstvene načine pripovedništva, vendar hkrati povzroča nove težave. Ludonarativna in sistemska razhajanja lahko vplivajo na igralčevo razumevanje zgodbe in snovalčevega sporočila. Praktični del diplome predstavlja zasnova videoigre, ki vključuje že naštete tehnike pripovedništva. Kratka dogodivščina psička Leopolda popelje igralca skozi svet z absurdno zgodovino, ki jo igralec spoznava sproti, prek same igre in z opazovanjem okolice.
Ključne besede:
videoigra
,
snovanje videoigre
,
pripoved
,
snovanje naracije
,
animacija
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUNG-3353-8ed201a2-3975-f129-b31d-f63710672360
COBISS.SI-ID:
4955643
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:QJPWILGX
Datum objave v RUNG:
14.11.2017
Število ogledov:
5746
Število prenosov:
221
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
UMER, Ivan, 2017,
Interaktivno pripovedništvo v videoigrah
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3353
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjava razvojnih učinkov obnovljivih virov energije
Uporaba pivovarniške kvasine kot energetskega substrata v UASB reaktorju
Energy perspective of Slovenia in the light of the new National energy plan
Presoja upravičenosti rekonstrukcije starih kotlarn s sodobnimi kotli na biomaso
Ekonomska upravičenost izgradnje sistema soproizvodnje toplotne in električne energije z lesno biomaso na primeru Doma upokojencev Tolmin
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Dejavniki trajnostnega razvoja obnovljivih virov električne energije in dodana vrednost njihovih ponudnikov
Local energetic concept of municipality Gorišnica
Alternative energy in EU
Energy flow efficiency analysis of the company TUS KO-SI d.d.
Proizvodnja bioplina in električne energije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Interactive Storytelling in Videogames
Opis:
Video games have been a part of the entertainment industry for more than five decades now, yet their development has been quite unsteady. Until recently, narrative has taken a backseat in video games, as their prime intention remained simply to entertain. My thesis compares the characteristics of narrative in video games to the classic narrative forms and those that are only present in the interactive media. In the first part of the thesis, I focused on three main approaches to narrative in video games, i.e. emerging storytelling, environmental storytelling and storytelling through gameplay. The main characteristic of the first two approaches is that the story is meant to be discovered by the player on their own, which deepens the player’s feeling of immersion into the story. Storytelling through gameplay further increases such feelings of immersion, as the thoughtfully designed game systems tie the player’s actions directly to the development of the story. The interactive nature of video games offers unique means of storytelling while bringing forth certain unprecedented issues: ludonarrative and systemic dissonance may affect the player’s ability to comprehend the story and the storyteller's message. The second part of the thesis presents the concept design of my own video game, which includes all three of the aforementioned storytelling techniques. The short adventure of a dog named Leopold takes the player on a journey through a world with an absurd history that the player slowly discovers through gameplay and by observing the environment.
Ključne besede:
videogame
,
videogame design
,
storytelling
,
narrative design
,
animation
Nazaj