Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Nadrealizem v filmu : Nelinearna filmska narativa
Avtorji:
ID
Colner, Miha
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Vrhovec, Boštjan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Bahor, Ana
(Avtor)
Datoteke:
Ana_Bahor.pdf
(2,21 MB)
MD5: CE3540B90F612CB5EB84469A18F801DA
Ana_Bahor.zip
(437,88 MB)
MD5: F2D794A8D67AF7367CB72CA19E2D5C2A
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Diplomsko delo raziskuje razvoj nadrealističnega umetniškega gibanja iz njegovega predhodnika, dadaizma. V nadaljevanju bodo predstavljeni zgodovinski, družbeno-politični in kulturni dejavniki, kot je med drugim pojav prve svetovne vojne, ki je v veliki meri vplivala na upor umetnikov proti idejam tedanjih oblasti in družbe ter omejitvam, ki jih je predstavljala tradicionalna umetnost. Kratkotrajno gibanje dada je imelo velik vpliv na razvoj kasnejših umetniških gibanj, kot je nadrealizem, ki služijo bodisi kot pobeg iz realnosti v sanjski svet bodisi za iskanje razuma med političnimi idejami, ki jih je sprejemala takratna družba. Med drugim je vzpostavilo nove pristope k predstavitvi zgodbe skozi medij filma. Čeprav so bili filmi z enotnim pripovednim slogom – linearno filmsko naracijo – v filmskem svetu še vedno prisotni v veliki meri, se je mnogo filmarjev, kot sta izvornemu nadrealizmu zvest Luis Bunuel in nekoliko kasneje z nadrealističnimi vplivi navdahnjen Federico Fellini, obrnilo k drugačnemu načinu pripovedovanja skozi nelinearno filmsko pripoved. Diplomsko delo raziskuje tudi elemente nelinearne filmske pripovedi na podlagi nekaterih najbolj znanih primerov filmov s tovrstno pripovedno strukturo skozi zgodovino, ki so služili tudi kot navdih za nastanek praktičnega dela diplome.
Ključne besede:
Nadrealizem
,
dadaizem
,
pripoved
,
nelinearna pripoved
,
nadrealistični film
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2017
PID:
20.500.12556/RUNG-3388-50c20324-1843-a56b-6226-40e47f004a49
COBISS.SI-ID:
4962299
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:KNDLSKAA
Datum objave v RUNG:
29.11.2017
Število ogledov:
6649
Število prenosov:
294
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAHOR, Ana, 2017,
Nadrealizem v filmu : Nelinearna filmska narativa
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3388
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Distance-balanced graphs: Symmetry conditions
On some properties of quasi-distance-balanced graphs
l-distance-balanced graphs
O 2-razdaljno-uravnoteženih grafih
Equistarable bipartite graphs
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Distance-balanced graphs
Distance-balanced graphs
Strongly distance-balanced graphs and graph products
Krepko razdaljno uravnoteženi grafi
Nekaj metričnih lastnosti grafovskih produktov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Surrealism in the film : Non-linear film narrative
Opis:
The thesis presents to us the development of the surrealist art movement from it's predecessor, dadaism. It introduces us to events such as World War I, which influenced the rebellion of artists towards the ideas of society and restrictions represented by traditional art. The influence of dadaism has a big impact on the development of artistic styles, which serve as a way of escaping from reality to the world of dreams. Amongst other new styles, it bring's new approaches to presenting the stories in films. Although the films with a traditional way of presenting the story – through linear film narrative – were still largely popular with the film audiences, many filmmakes like Luis Bunuel and later Federico Fellini, turned to a different style of storytelling, thorugh nonlinear film narrative. The thesis also researched the elements of nonlinear film narritve in some of the most iconic films to represent this storytelling structure through history and which also served in a part as an inspiration for the practical part of the diploma work.
Ključne besede:
Surrealism
,
dadaism
,
narrative
,
nonlinear narrative
,
surrealist film
Nazaj