Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Problem prvega branja Krsta pri Savici : (empirična raziskava)
Avtorji:Božič, Zoran (Lastnik avtorskih pravic)
Božič, Zoran (Avtor)
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Reading classic poetry, and Prešeren's poetry in particular, seems to be something special, a fact already pointed out in Boža KrakarVogel's researches. Such demanding texts can be made more comprehensible to a contemporary young reader by being modernized, commented on, prosified, and simplified. I did empirical research with the first year classes at Splošna gimnazija Tolmin high school (high school students of each class were asked to read the first twelve octaves of Krst (the Baptism) in three versions –the poetry only, the prose only and the poetry parallel to the prose- the reading was immediately followed by a questionnaire including three reading comprehension tasks). According to the convincing research results, reading Krst pri Savici (The Baptism on the Savica)on one's own proved to be an extremely hard task for an average-motivated high school student, but the referential meanings can be significantly improved if, while reading, students can have a prose version for each stanza at their disposal.
Ključne besede:branje, poezija, interpretacija, Prešeren, poučevanje, šolsko branje, simplifikacija, prozifikacija, modernizacija, didaktika, Krst pri Savici, recepcija literature
Leto izida:2008
Št. strani:369-381
COBISS_ID:13742386 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:C4HDNFEV
Število ogledov:670
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Založnik:Filozofska fakulteta, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino kot drugi/tuji jezik
ISBN:978-961-237-263-7
COBISS.SI-ID:242242304 Novo okno
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:25
ISSN zbirke:1408-211X
Kraj izida:Ljubljana
Leto izida:2008
Uredniki:Boža Krakar-Vogel

Nazaj