Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Magični realizem v filmih Wesa Andersona in Emirja Kusturice
Avtorji:Nikolić, Mateja (Avtor)
Hribernik, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Colner, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Mateja_Nikolic.pdf (3,28 MB)
 
.zip Mateja_Nikolic.zip (333,95 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:AU - Akademija umetnosti
Opis:V diplomskem delu je najprej opredeljen magični realizem, izpostavljeni so njegovi vplivi in pod-žanri. Sledi opis rabe tega žanra v literaturi, televiziji in filmu, nato pa zgodovina neodvisnega filma in pomen filmskega avtorstva ali auteurstva, ki se povezuje z umetniškimi deli režiserja Wesa Andersona. Po kratkem opisu njegove filmske kariere sledi predstavitev Emira Kusturice; njegove avtorske biografije in prakse. Kratka razprava predstavi kako so politični nemiri vplivali na jugoslovanski film in posledično na filmske zgodbe Kusturice. Sledi primerjava dveh filmov obeh avtorjev, kjer so izpostavljene podobnosti v strukturi podajanja zgodbe in njenih elementov na eni ter kadriranja na drugi strani. Po zaključku teoretičnega dela sledi opis procesa nastajanja mojega študentskega filma in kratka kritična analiza tega dela.
Ključne besede:Film, magični realizem, absurdnost, teatralnost, nadrealizem, Anderson, auteur, Kusturica, Jugoslavija, Balkan, filmografija, stilizacija
Leto izida:2018
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:5135099 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:B8BADKBU
Število ogledov:320
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Magical Realism in Films of Wes Anderson and Emir Kusturica
Opis:The thesis opens with an attempt of defining Magic realism, followed by a presentation of its influence and the sub-genres. After a description of how the genre is used in literature, films and on television, the history of the independent film and the importance of authorship is sketched, which leads to the work of director Wes Anderson. His career in film is briefly presented, upon which the author Emir Kusturica is introduced, his film biography and his practices. To follow is a comparison of two films by the two aforementioned authors; similarities in structure of narration and story elements are shown as well as similarities in framing. The second part of the thesis presents the process behind making of my student film, followed by a short critical analysis of the work.
Ključne besede:Film, magical realism, absurdity, theatricality, surealism, Anderson, auteur, Kusturica, Yugoslavia, Balkan, filmography, stylization


Nazaj