Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Hibridni animirani film : Primer rabe v programu Blender
Avtorji:
ID
Prassel, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Leder, Timon
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Stupica, Žiga
(Avtor)
Datoteke:
Ziga_Stupica.pdf
(4,00 MB)
MD5: 29C7B56CDA908FA65E24CE03C5AFCECE
Ziga_Stupica.zip
(81,13 MB)
MD5: 15F5B68C8824106A8581C9AB6F6CB44B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema skozi vztrajnosti vida. V delu je predstavljena zgodovina hibridne animacije, kje se je prvič pojavila in kateri so ključni dogodki za njen razvoj. Dodane so razlage o ključnih režiserjih, animatorjih in izumiteljih ter kakšna je bila njihova vloga pri razširitvi animacije. Navedene so tehnološke inovacije računalnikov, ki so omogočili razvoj digitalne animacije. Natančneje so razporejene zvrsti kombinacije hibridne animacije ter prednosti in slabosti in tudi postopki dela za izvedbo posameznih animacij. Pri procesu so navedeni tudi primeri iz animacijske industrije ter kakšne so njihove rešitve pri problematiki animiranja dveh ali več medijev. Ob izpisku zahtevnosti hibridne animacije so dodani še obrazložitev zahtevnosti in nasveti, kako se jim izogniti. Sledi seznam razlogov, zakaj bi se nekdo lotil hibridne animacije; iz perspektive vsake zvrsti animacije. Sledi vodnik izdelave hibridne animacije iz odprtokodnega programa Blender. Vsebuje oporne točke in specifične korake s slikami za lažjo vizualizacijo, dodane so tudi razlage za boljše razumevanje. Postopek hibridne animacije je dokumentiran od začetnega ekrana programa Blender, postavitve virtualnih luči in virtualne kamere do zaključka s kompozicijo slike. Za lažje in hitrejše delo je celoten proces animacije v programu Blender obrisan s puščicami in najpogosteje uporabljenimi bližnjicami za ukaze. Prikazuje sposobnost te simulacije in moč risanih senčilnikov.
Ključne besede:
animacija
,
računalniška animacija
,
2D medij
,
3D medij
,
senčilnik
,
upodabljanje
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUNG-3980-1832af26-bac8-0367-4324-d7483feda7b4
COBISS.SI-ID:
5173499
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:4PA4EOTK
Datum objave v RUNG:
03.07.2018
Število ogledov:
7408
Število prenosov:
241
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STUPICA, Žiga, 2018,
Hibridni animirani film : Primer rabe v programu Blender
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=3980
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Introduction of CNC turning machine Okuma IB3000 EX II in Company Kovinarstvo Rožič
Krmiljenje CNC stružnice s pomočjo osebnega računalnika
Control of machine for pipe segments cutting
Sistem direktnega numeričnega programiranja CNC stružnic
Evolutionary programming of CNC machines
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje avtokontrole na CNC strojih v podjetju IMP armature d. o. o.
Primary phase of converting conventional milling machine into CNC
Implementation of a unified system for interconnecting industrial controllers
Design of the lathe aggregate for CNC cultivation machine
Integration of open source CNC controller with LabView software environment for controlling Wire and Arc Additive Manufacturing
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Hybrid Animation
Opis:
The purpose of this diploma thesis is to explore and explain the concept of hybrid animation. In the beginning, the definition of mixed media will be described as well as hybrid animation, what animation is in general and how we perceive it from a psychological and technical point of view. We have also walked through the history of hybrid animation and the first major events that led to the advancement of analog and later on digital animation. Animators, scientists and directors that helped to contribute to the progression of animation have also been mentioned along with the tools that they used for their projects. Every sub-genre of hybrid animation is explained and analyzed before going into detail on each genre’s pros and cons regarding production value, time consumption and the complexity of the technique. Tips and warnings concerning the use of an individual genre of animation are also noted. Lastly, the reasons for animators to select this type of animating technique are presented aswell. What follows is a guide for creating hybrid animation through an open source program called Blender. The guide is a step-by-step tutorial with pictures helping you through the user interface of the program. The hybrid animation process has been documented from the Blender start screen, the installation of virtual lights and the virtual camera to the final composed image. For simpler and speedier work, the entire Blender animation process has been demonstrated with arrows and command shortcuts. It showcases Blender's ability to simulate as well as how the toon shader works.
Ključne besede:
hybrid animation
,
computer animation
,
2d medium
,
3D media
,
shader
,
rendering.
Nazaj