Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Raba pridevnikov pri najmlajših govorcih
Avtorji:Dolenc, Tina (Avtor)
Marušič, Franc (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Tina_Dolenc.pdf (343,09 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FH - Fakulteta za humanistiko
Opis:Predlagano je bilo, da je vrstni red pridevnikov posledica prirojene hierarhije slovničnih projekcij (Cinque 2014), ki gostijo različne pridevniške kategorije. Če teorija drži, usvajanje pridevnikov pri otrocih poteka v nasprotnem vrstnem redu hierarhiji, saj otrok stavčno zgradbo pridobiva od najnižje projekcije k najvišji (Radford 1996). Diplomska naloga predstavlja rezultate primerjave rabe pridevnikov kategorij velikost, barva in oblika v govoru staršev in otrok. Rezultati kažejo, da si v govoru otrok te kategorije sledijo v zaporedju, ki ga je predlagal Scott (2002).
Ključne besede:pridevnik, pridevniško zaporedje, hierarhija pridevnikov, otroški govor, usvajanje jezika
Leto izida:2018
Izvor:Nova Gorica
COBISS_ID:5204731 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:AFGYO9NO
Število ogledov:696
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adjective use among the youngest speakers
Opis:It was suggested that adjective ordering is due to an innate hierarchy of grammatical projections (Cinque 2014) which host different adjectival categories. If the theory holds, adjective acquisition runs in the opposite order of the hierarchy, since children acquire the sentence structure from the lowest projection to the highest (Radford 1996). The thesis presents the results of a comparison of the use of adjectives belonging to the categories size, color and shape in parental and children's speech. The results show that in the children’s speech, these categories follow in the sequence proposed by Scott (2002).
Ključne besede:adjective, adjective order, hierarchy of adjectives, children's speech, language acquisition


Nazaj