Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Introducing E-learning to a TraditionalUniversity: A Case-Study
Avtorji:Gubiani, Donatella (Avtor)
Cristea, Irina (Avtor)
Urbančič, Tanja (Avtor)
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Ključne besede:E-learning, Higher education, Moodle platform, Academic challenges
Leto izida:2020
Št. strani:17
COBISS_ID:5406971 Povezava se odpre v novem oknu
URN:URN:SI:UNG:REP:P7GFDFPN
DOI:10.1007/978-3-030-18593-0_18 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:292
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Qualitative and Quantitative Models in Socio-Economic Systems and Social Work
Založnik:Springer
Naslov zbirke:Studies in Systems, Decision and Control
Številčenje v zbirki:208
ISSN zbirke:2198-4190
Kraj izida:Basel
Leto izida:2020
Uredniki:Jose Luis Sarasola Sánchez-Serrano, Fabrizio Maturo, Šarka Hoškova-Mayerova

Nazaj