Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
Avtorji:
ID
Pregelj, Barbara
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Božič, Zoran
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Brankovič, Lara
(Avtor)
Datoteke:
Lara_Brankovic.pdf
(850,35 KB)
MD5: 1D6C2FF08F8473614A8FC3713CD2EE39
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FH - Fakulteta za humanistiko
Opis:
Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju.
Ključne besede:
didaktika
,
književnost
,
osnovna šola
,
čustva
,
šolska interpretacija
,
bralnomotivacijska strategija
,
glasno interpretativno branje
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUNG-4743-b3157c73-4079-ed23-564a-af5582d708b9
COBISS.SI-ID:
5456123
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:1BFTHKHC
Datum objave v RUNG:
30.09.2019
Število ogledov:
7073
Število prenosov:
239
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRANKOVIČ, Lara, 2019,
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=4743
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analiza trenda napotitev na onkološko genetsko obravnavo pri bolnicah z rakom jajčnikov, ki potrebujejo genetski izvid za načrtovanje zdravljenja in predstavitev novih kliničnih poti obravnave
Povzetek smernic za obravnavo bolnic z rakom jajčnikov, jajcevodov in s primarnim peritonealnim seroznim rakom
Rak jajčnikov in jajcevodov (Ca ovarii, Ca tubae): diagnostični algoritmi primarne bolezni
Naše izkušnje z zdravilom bevacizumab v primarnem zdravljenju epitelijskega raka jajčnikov
Klinična pot genetske obravnave bolnic z epitelijskim nemucinoznim rakom jajčnikov/jajcevodov/primarnim peritonealnim seroznim karcinomom
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Določanje mutacij v genih BRCA 1/2 iz citološkega materiala pri raku jajčnikov, jajcevodov in primarnem peritonealnem seroznem raku
AKR1B1 as a prognostic biomarker of high-grade serous ovarian cancer
BRCA1/2 status in klinično-patološke značilnosti pri bolnicah z dvojnim primarnim rakom jajčnikov in dojk ter pri bolnicah z epitelnim rakom jajčnikov
AKR1C3 is associated with better survival of patients with endometrial carcinomas
Napovedni pomen označevalca rakavih matičnih celic NANOG pri seroznem adenokarcinomu jajčnika
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The importance and impact of emotions in teaching literature in primary school
Opis:
In my master's thesis I have explored the significance and the impact of emotion in relation to teaching literature in a primary school. The main objective of the Slovene curriculum in primary school is (Poznanovič Jezeršek, 2011) understanding, experience and evaluation, while the emotional component of reading and listening has been forgotten. The theoretical part of my master's thesis consists of four sections. I have primarily focused on emotion, the role of emotion in relation to reading, and the importance of reading motivation. Secondly, I explored the component of emotion in literature classes in primary school and how it affects teachers and students. Furthermore, I have identified the main components of the Slovene curriculum in primary schools. Lastly, I wrote about the vital competencies of a teacher and three different methods for teaching literature. The empirical part of my master's thesis analyses the results of various empirical tests that have been conducted. The results consist of interviews with primary school teachers and surveys and examinations answered by students after each class, using a different teaching method (i. e. school interpretatiton, reading-motivated strategy and loud interpretative reading). The findings show that teachers have an impact with their expressions of sentiments, personality and reading style and that students are most likely to be emotionally active when loud interpretative reading method is used.
Ključne besede:
didactics
,
literature
,
primary school
,
emotions
,
school interpretation
,
reading-motivated strategy
,
loud interpretative reading
Nazaj