Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Upodobitev ženskega lika v modni fotografiji
Avtorji:ID Dekleva, Luka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Sluga, Ana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Logar Zorn, Teotim (Avtor)
Datoteke:.pdf Teotim_Logar_Zorn.pdf (5,65 MB)
MD5: 143345A76EA568E00E3168A687F479D1
 
.zip Teotim_Logar_Zorn.zip (62,57 MB)
MD5: D47E6E072AFDBC60392B61B1019B707F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:VŠU - Visoka šola za umetnost
Opis:Magistrsko delo Upodobitev ženskega lika v modni fotografiji obravnava zgodovino razvoja modne fotografije in njenega načina upodobitve ženskega lika. Naloga je razdeljena na dva dela, ki iz različnih vidikov razlagata žensko vlogo v modni fotografiji. Prvi del se opira na izbrane modne fotografije in preko njih razlaga razvoj modne fotografije od njenega začetka do danes. Dotika se tudi družbene situacije posameznega obdobja, ki je ključna za razumevanje vsebine modne fotografije. Drugi del se posveča teoretični razlagi ključnih dejavnikov, ki tvorijo modno fotografijo in se dotika učinka modne fotografije na gledalca, vpliva feminizma na modno fotografijo, modernizacije družbe, teorije spola in razvoja idealne ženske podobe. Za temo raziskovanja sem se odločil zaradi želje po poglobljenem razumevanju vpliva fotografije na družbo in njene izpovedne vrednosti. Magistrsko delo se osredotoča na upodobitev ženskega lika tako, da se posveča predvsem interpretaciji fotografij, pristopa ter stila njihovih avtorjev in opredeljevanju razlike med realno in idealno žensko podobo. Po teoretičnem delu sledi opis praktičnega dela magistrske naloge, fotografske serije z naslovom Digitalizacija. Ta obravnava interpretacijo človeškega vstopanja v digitalni svet in prikazuje variacijo njegovega človeškega doživljanja. V zaključku bom pojasnil svoj vidik na razvoj modne fotografije in njen spremenjen vpliv na družbo ter opredelil razlike med resnično in upodobljeno žensko podobo.
Ključne besede:idealizacija, človeško telo, spol, ženstvenost, feminizem, seksizem, fetiš, pripovedna vrednost, modna fotografija, družbena kritika, analogno-digitalno, vizualna umetnost
Kraj izida:Nova Gorica
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUNG-4850-06aae3fd-4b1f-7b04-5be3-a668845c7589 Novo okno
COBISS.SI-ID:5479931 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:WJRCZDB0
Datum objave v RUNG:11.11.2019
Število ogledov:4553
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Depicting a female character in fashion photography
Opis:The master thesis - The depiction of the female character in fashion photography - explores the history of fashion photography and its depiction of women through time. The thesis is divided in two parts, of which each part explains different aspects of women's role in fashion photography. The first part is based on selected fashion photographs accompanied by the explanation of the development of fashion photography from its beginning until today. It is focused on the social situation of each period, thus representing a crucial aspect for understanding fashion photography. The second part analyzes the key factors which constitute fashion photography, the impact of fashion photography has on the viewer, the impact of feminism on fashion photography, the modernization of society, gender theory and the development of the ideal image of a woman. I chose this particular topic because of the wish for a deeper understanding of the impact fashion photography has on society. The main focus of the thesis is therefore the depiction of the female character through the interpretation of fashion photographs (the approach and style chosen by their authors). At the end of the theoretical part a short summary of the practical part of my thesis is provided – a photography series named Digitalization. The series deals with the interpretation of the human being entering into the digital period/world and the experience of it. The conclusion of the thesis attempts to give a wholesome explanation of the role of fashion photography, its ever changing impact on society and the differences between the realistic and idealistic depictions of women.
Ključne besede:idealization, human body, gender, femininity, feminism, sexism, fetish, narrative value, fashion photography, social criticism, analog-digital, visual arts


Nazaj