Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Kako financirati umetniški izdelek z uporabo socialnih omrežij
Avtorji:
ID
Leder, Timon
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Fabjančič, Milanka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Zadnik, Anja
(Avtor)
Datoteke:
Anja_Zadnik.pdf
(8,81 MB)
MD5: 9CCAFCBB247758A7E5DB1EDF6DFF3503
Anja_Zadnik.zip
(40,30 MB)
MD5: AA1056E05D2B498B172C50228DA589C5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
V svojem diplomskem delu raziskujem, kaj je potrebno za to, da bi umetnik z uporabo socialnih omrežij lahko financiral svoj umetniški izdelek. Ugotavljam, da so to znanje trženja, uporabe ideje in zgodbe, ki se prodaja, ter poznavanje omrežij, ki jih umetnik uporablja za učinkovito oglaševanje in prodajo. Koncept »revni umetnik« lahko v sodobnem času končno zavržemo, saj je v svetu toliko dosegljivega znanja, s katerim si lahko prav vsak umetnik pomaga, da s pomočjo svojih sledilcev ali patronov vsak zadani projekt na koncu tudi finančno podpre. V pisnem delu si ogledamo tudi zgodovino patronstva in kako se je razvilo vse do današnje točke, vrste socialnih omrežij, ki jih ima umetnik danes na voljo ter uspešne primere.
Ključne besede:
animacija
,
umetnost
,
patronstvo
,
financiranje
,
socialna omrežja
,
instagram
,
youtube
,
kickstarter
,
patreon
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUNG-4873-fc1c8067-077d-d978-cbaa-513023ebe5a9
COBISS.SI-ID:
5484283
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:BDYWNCIC
Datum objave v RUNG:
25.11.2019
Število ogledov:
5060
Število prenosov:
159
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZADNIK, Anja, 2019,
Kako financirati umetniški izdelek z uporabo socialnih omrežij
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=4873
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Computer-aided detection of print errors using an image registration approach
IMPLEMENTATION OF APPLICATION FOR MERGING ASTRONOMIC DIGITAL IMAGES
LASER POINT AS A COMPUTER MOUSE
Objective assessment of image segmentation algorithms
Determining the grain size distribution of granular soils using image analysis
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Automatic segmentation of white spot lesions on smooth tooth surfaces
Website Environment for Testing Digital Image Preprocessing Algorithms
Odkrivanje napak v sistemih s kompleksno dinamiko: primer končne kontrole kakovosti sesalnih enot
Optimization of medical image registration using genetic algorithm
Detection of surface defects on highly glossy objects
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
How to finance an art project with the use of Social media platforms
Opis:
In my thesis, I try to find out how artists can use their social media platforms to finance their art projects. How knowledge of marketing, using ideas and stories that sell, as well as understanding of the social media platforms is needed for efficient advertising and selling. The concept »poor artist« can finally be thrown away as there is so much knowledge in the world with which every artist can now work with and with which he can also get the needed financing with the help of his followers or patrons. In the thesis we will look through the history of patronage and how it got to where we are today. We will also talk about all social media platforms available to an artist and describe a few examples of sucessfully financed art projects.
Ključne besede:
animation
,
art
,
patronage
,
financing
,
social media
,
instagram
,
youtube
,
kickstarter
,
patreon
Nazaj