Naslov: | Analiza in didaktizacija izbranih besedil mladinske književnosti z literarnimi liki čarovnic in mačk oziroma mačkov |
---|
Avtorji: | ID Mihurko, Katja (Mentor) Več o mentorju... ID Vendramin, Valerija (Mentor) Več o mentorju... ID Vodovnik, Vanesa (Avtor) |
Datoteke: | Vanesa_Vodovnik.pdf (2,46 MB) MD5: B6C96CBC95BB02443743CEB6A127B9C7
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FH - Fakulteta za humanistiko
|
---|
Opis: | Magistrska naloga se začne s teoretičnim delom o spolnih stereotipih in stereotipih čarovnice. V nadaljevanju analiziram literarne like čarovnice in mačke oziroma mačka v izbranih delih mladinske literature, pri čemer sem pozorna, kako stereotipno so ti liki predstavljeni. Raziskovala sem tudi, ali so avtorji oziroma avtorice literarnim likom mačk oziroma mačkov dali dar govora ter če so jim določili spol. Vključena so različna mladinska literarna besedila, in sicer Harry Potter, Coprniški muc, Ognjeno rdeča Friderika, Coraline, Čarobni napoj ali Satanarheolažgenialkopeklenski punč želja, Čira čara muc, Čarovnica Vilma in Čarovnica in mavrična mačka. Na koncu ponudim didaktizacijo treh analiziranih del, eno izmed njih pa tudi realiziram v obliki osnovnošolske učne ure. |
---|
Ključne besede: | analiza, čarovnice, mačke, mladinska literatura, spolni stereotipi, čarovniški stereotipi, didaktizacija, osnovna šola |
---|
Kraj izida: | Nova Gorica |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-4918-b78c1a01-8661-077c-d07b-fc71422fd6c3 |
---|
COBISS.SI-ID: | 5510139 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:J595V8IQ |
---|
Datum objave v RUNG: | 16.12.2019 |
---|
Število ogledov: | 5666 |
---|
Število prenosov: | 287 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |