Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv slovničnega števila na usvajanje pojma števila pri predšolskih otrocih
Avtorji:ID Razboršek, Tina (Avtor)
ID Marušič, Franc (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Žaucer, Rok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL http://www.ung.si/~library/diplome/SLOVENISTIKA/47Razborsek.pdf
 
.pdf 47Razborsek.pdf (825,88 KB)
MD5: 88CBFFC1D1F7668C05D9C1A34EB99818
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FH - Fakulteta za humanistiko
Ključne besede:diplomske naloge, razvojna psihologija, psiholingvistika, usvajanje jezika, pojem števila, slovnično število, predšolski otroci
Kraj izida:Nova Gorica
Založnik:T. Razboršek
Leto izida:2012
Št. strani:XI, 54 str.
PID:20.500.12556/RUNG-512 Novo okno
COBISS.SI-ID:2550523 Novo okno
UDK:82'23:373.2
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:VZPZYVR7
Datum objave v RUNG:15.10.2013
Število ogledov:6290
Število prenosov:534
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj