Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Obrazni izrazi v svetu animiranega filma
Avtorji:
ID
Prassel, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Saksida, Kolja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Resman, Anja
(Avtor)
Datoteke:
Anja_Resman.pdf
(6,05 MB)
MD5: EEF2F1172951F1781B319C7B96880F94
Anja_Resman.zip
(51,33 MB)
MD5: 5D1C4E04F1D3E9D3DE5A543621E8251B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
V tem diplomskem delu predstavljam podrobno analizo obraznih izrazov v animiranem filmu. Najprej se sprehodimo skozi osnovno znanje in razumevanje animacije, ter poglobje spoznamo tri večje tehnike izdelave animiranih filmov. Človeški obraz opišemo z različnimi proporci glave. Podrobno raziščemo tudi štirinajst glavnih mišic anatomije obraza, ter jih povežemo skupaj, da prikažemo šest osnovnih obraznih izrazov. Pri tem si pomagamo z znanjem iz medicine, ki predstavlja temelj osnovnega razumevanja. Podrobno analiziramo posamezne dele obraza, kot so oči, veke, obrvi in usta. Sproti nadgrajujemo razumevanje njihovega medsebojnega delovanja na različnih primerih. V zadnjem delu diplome sledimo mojemu osebnemu pristopu k izdelavi glave lutke in obraznih izrazov. Po vrstnem redu podrobno opišem celoten proces svoje izdelave obraznih izrazov za lutko Naluja. Cilj diplomske naloge je bila podrobna analiza in razumevanje posameznih mišic, njihovega medsebojnega delovanja in sestavljanja različnih obraznih izrazov. Želela sem razumeti perspektivo opazovanja gibanja človeškega obraza, odzivnosti na določeno dogajanje, nastale posledice, kako sploh pristopiti k razumevanju obraznih izrazov in kako gibanje narediti čim bolj realistično in gledalcu nemoteče.
Ključne besede:
animirani film
,
stop animacija
,
anatomija obraznih mišic
,
obrazni izrazi
,
animacija obraza
,
izdelava glave lutke
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUNG-5869
COBISS.SI-ID:
31592195
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:ZA7HE77J
Datum objave v RUNG:
07.10.2020
Število ogledov:
5773
Število prenosov:
211
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RESMAN, Anja, 2020,
Obrazni izrazi v svetu animiranega filma
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=5869
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pet tolminskih književnikov med literarnozgodovinsko in šolsko kanonizacijo
Pregelj, Bevk, Kosmač, Šorli in Vuga - razlike med literarnozgodovinsko in šolsko kanonizacijo
Ljubka Šorli (1910-1993)
Pisateljice v topografiji Goriške
Delo Franceta Bevka v luči literarne zgodovine in srednješolskih beril
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pohujšanje v dolini šentflorjanski
Prepovedano življenje
Podobe Boga v delih Ljubke Šorli
Novi odzivi
Virginia Woolf in literarni kanoni
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
In this diploma work I present a detailed analysis of facial expressions in animated film. We first walk through the basic knowledge of animation and learn more about the three major techniques used for making animated films. We talk about diferent face proportions. We also explore the fourteen major muscles of facial anatomy in detail, and connect them together to explain six basic facial expressions. For this we used medical knowledge, which is the foundation of basic understanding we need for facial expressions. Through animation we analyze in detail individual parts of the face, such as the eyes, eyelids, eyebrows and mouth. We are constantly upgrading their mutual cooperation on various cases. In the last part of diploma I describe my own approach towards making the puppet's head and it's facial expressions. I describe the whole process of making in detail. The goal of the diploma thesis was a detailed analysis and understanding of individual muscles, their interaction and the composition of various facial expressions. I wanted to understand the perspective of observing the movement of a human face, responding to certain events, the consequences, how to approach the understanding of facial expressions and how to make the movement as realistic and unobtrusive as possible.
Ključne besede:
animated film
,
stop-motion animation
,
facial muscle anatomy
,
facial expressions
,
facial animation
,
making a puppet's head
Nazaj