Repository of University of Nova Gorica

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Fluidne identitete : študija primera šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu (Italija)
Authors:ID Melinc Mlekuž, Maja (Author)
Files:URL https://www.pei.si/wp-content/uploads/2020/08/zbornik_povzetkov_2020.pdf
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:1.12 - Published Scientific Conference Contribution Abstract
Organization:UNG - University of Nova Gorica
Abstract:ole s slovenskim učnim jezikom v Italiji v zadnjih tridesetih letih doživljajo pomembne spremembe v narodnostni in jezikovni sestavi šolajoče populacije. Povečan vpis otrok iz neslovenskih oz. italijansko govorečih družin je na eni strani slovenski skupnosti v Italiji prinesel priložnost za povečanje števila govorcev slovenščine in poznavalcev slovenske kulture v Italiji ter številčno polnejše razrede slovenskih šol, hkrati pa tudi didaktično-metodične izzive, kako te otroke uspešno vključiti v vzgojno-izobraževalni sistem, da bodo v skladu s kognitivnimi zmožnostmi jezikovno napredovali in bili v sicer jezikovno heterogenem razredu po znanju slovenščine primerljivi s sošolci iz slovensko govorečih družin.
Keywords:slovenski jezik, slovenske šole, Italija, šole s slovenskim učnim jezikom
Year of publishing:2020
Number of pages:Str. 58-59
Numbering:9. in 10. 9. 2020
PID:20.500.12556/RUNG-6277 New window
COBISS.SI-ID:51039491 New window
UDC:37
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:4MB3JLP6
Publication date in RUNG:10.02.2021
Views:2073
Downloads:73
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Record is a part of a monograph

Title:Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju : medsebojni vpliv raziskovanja in prakse
Editors:Igor Ž. Žagar, Ana Mlekuž
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:Pedagoški inštitut
Year of publishing:2020
ISBN:978-961-270-323-3
COBISS.SI-ID:25901059 New window

Back