Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Citizen relationship management by the Government of India through social media channels
Avtorji:ID Gupta, Rajan (Oseba, ki intervjuva)
ID Pal, Saibal K. (Avtor)
ID Muttoo, Sunil K. (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:This chapter outlines how Citizen Relationship Management (CRM), a concept derived from the more commonly known Customer Relationship Management, can enable a government to create awareness among citizens about the myriad of services provided by the public sector. The system also helps in attracting and recording responses from the citizens, thereby enabling government employees in responding to citizens’ concerns via social media.
Ključne besede:citizen relationship management, e-governance, social media, politics, data science
Leto izida:2018
Št. strani:Str. 1-19
PID:20.500.12556/RUNG-6381 Novo okno
COBISS.SI-ID:57906179 Novo okno
UDK:004
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:CKHW2T2O
Datum objave v RUNG:31.03.2021
Število ogledov:2070
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del monografije

Naslov:Contemporary issues in social media marketing
Uredniki:Bikramjit Rishi, Subir Bandyopadhyay
Kraj izida:Abingdon
Založnik:Routledge
ISBN:978-1-138-67918-4
COBISS.SI-ID:24280550 Novo okno

Nazaj