Naslov: | Reading between the lines : conversational implicature processing in typical and atypical populations |
---|
Avtorji: | ID Mazzaggio, Greta (Avtor) |
Datoteke: |
Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. |
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorska disertacija |
---|
Tipologija: | 2.08 - Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | UNG - Univerza v Novi Gorici
|
---|
Opis: | This thesis' aim is to add some pieces to the complex puzzle on the mechanism behind the comprehension of conversational implicatures. To do so, in a series of experiment we manipulated both the type of implicatures (scalar vs. ad-hoc) and the population under investigation (typical vs. atypical; children vs. adults). |
---|
Ključne besede: | scalar implicatures, experimental pragmatics, autism developmental disorder, bilingualism, typically developing children, theory of mind, dissertations |
---|
Kraj izida: | [S. l. |
---|
Kraj izvedbe: | [S. l. |
---|
Založnik: | G. Mazzaggio |
---|
Leto izida: | 2018 |
---|
Leto izvedbe: | 2018 |
---|
Št. strani: | 258 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/RUNG-6750 |
---|
COBISS.SI-ID: | 76963587 |
---|
UDK: | 81 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UNG:REP:D8MALYFH |
---|
Datum objave v RUNG: | 20.09.2021 |
---|
Število ogledov: | 3026 |
---|
Število prenosov: | 0 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |