Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Literarna zmožnost kultiviranega bralca in Evropski literarni okvir
Avtorji:ID Zajc, Ivana, Raziskovalni center za humanistiko, Fakulteta za humanistiko, Univerza v Novi Gorici (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Opis:Članek predstavi implicitne dejavnike, ki vplivajo na podobo literarne zmožnosti v določeni skupnosti in sintetizira njene temeljne sestavine. Evropski literarni okvir (2012) opisuje razvoj te zmožnosti v sekundarnem izobraževanju in za posamezno razvojno stopnjo predlaga književna besedila. V članku preverim, katere sestavine literarne zmožnosti ta okvir vključi oz. kako jih razume. Ugotavljam tudi, na katerih področjih okvir ustreza oz. odstopa od sistemske literarnodidaktične paradigme, ki določa pouk književnosti na slovenskih gimnazijah in razvija kultiviranega bralca.
Ključne besede:književnost, literarna zmožnost, kultivirani bralec, sistemska didaktika književnosti, Evropski literarni okvir, sekundarno izobraževanje
Leto izida:2019
Št. strani:57-67, 156
Številčenje:64, 3/4
PID:20.500.12556/RUNG-6908 Novo okno
COBISS.SI-ID:70990690 Novo okno
ISSN pri članku:0021-6933
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:DUHNWX8T
Datum objave v RUNG:05.11.2021
Število ogledov:1510
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Leto izida:2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The literary competence of the cultivated reader and the European Literary Framework
Opis:The article presents the implicit factors that influence the form of literary competence in a particular community and synthesises its basic components. The European Literary Framework (2012) describes the development of this competence in secondary education and proposes literary texts for each stage of its development. The article examines which components of literary competence are included in the framework and how it understands them. It also determines where the framework corresponds with the systemic literary didactic paradigm that determines literature classes in Slovenian grammar schools and develops a cultivated reader, as well as where it deviates from it.
Ključne besede:literature, literary competence, cultivated reader, systemic literary didactic paradigm, European Literary Framework


Nazaj