Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Clil approach and motivation: some implications on content retention
Avtorji:ID Amato, Gioacchino, University of Bologna (Avtor)
ID Zappoli, Alessandra, University of Nova Gorica (Avtor)
Datoteke: Gradivo nima datotek, ki so prostodostopne za javnost. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:3.15 - Prispevek na konferenci brez natisa
Organizacija:UNG - Univerza v Novi Gorici
Ključne besede:CLIL, education, high school education, L2 education
Kraj izvedbe:Trento
Leto izvedbe:2020
PID:20.500.12556/RUNG-7078 Novo okno
COBISS.SI-ID:89228035 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UNG:REP:W9YNTUFO
Datum objave v RUNG:14.12.2021
Število ogledov:2482
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
AMATO, Gioacchino in ZAPPOLI, Alessandra, brez datuma, Clil approach and motivation: some implications on content retention. V : [na spletu]. Prispevek na konferenci brez natisa. [Dostopano 7 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=7078
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj