Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Animirani spopadi : Nasilni prizori kot izrazno sredstvo v animiranem filmu
Avtorji:
ID
Fabjančič, Milanka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Saksida, Kolja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kastelic, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Ternovec, Matija
(Avtor)
Datoteke:
Matija_Ternovec.pdf
(2,44 MB)
MD5: 904C28BBDE86C61A634E38D2EBBB01D0
Matija_Ternovec.zip
(29,20 MB)
MD5: 20820C9734287B75830C1FEB75534D0B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Prikazovanje nasilja v umetnosti ni nov pojav. Že v prazgodovini so naši predhodniki v jamskih slikah prikazovali boje z živalmi. Z razvojem civilizacije pa so se razvijali tudi boji, bitke, vojne ipd. in posledično tudi njihovo prikazovanje. Vzporedno z razvojem človeštva in z razvojem tehnologije nas prikazovanje omenjene tematike spremlja vse do današnjih časov. Zato se tudi vsebina animiranih filmov ni izognila tej tematiki. Pričujoče diplomsko delo predstavlja svet nasilja in spopadov v animaciji. Narejena je primerjava med animacijama vzhodnega in zahodnega sveta ter njunih pristopov do spopadov in uporabe nove tehnologije. Predstavljena je animacija vzhodnega sveta, kjer prevladuje japonska animacija – anime. Na Zahodu pa na trgu prevladuje svetovno znana korporacija Disney in njihovemu načinu podoben stil animacije drugih podjetij. Izpostavljene so razlike med tema dvema stiloma animacije in pa tudi podobnosti. Del naloge se osredotoča na prikazovanje spopadov. Diplomsko delo vsebuje poglobljen vpogled v razvoj in uporabo sodobnih metod, kot sta 3D računalniška animacija ter zajem gibanja (motion tracking), in razloži, kako je njuna prisotnost pomagala pri spreminjanju načinov ustvarjanja spopadov. Zastavljeno je tudi vprašanje, zakaj gledalci uživajo v gledanju takih animacij, kaj je tisto, kar privlači, ter ali so take animacije primerne za otroke. Predstavljene so tudi ugotovitve o pravi »formuli« za spopad, kako pripraviti spopad in kateri so najpomembnejši elementi, ki jih je potrebno upoštevati, da bi spopad pritegnil gledalca. Na koncu je opisana še lastna izkušnja ob izdelovanju praktičnega dela, ki je kratek animiran spopad z naslovom Bitka za gozd. Poglavje nas popelje skozi celoten proces ustvarjanja praktičnega dela: od predprodukcije, v kateri sta bili ustvarjeni zgodba, zgodboris in likovna zasnova, do produkcije, v procesu katere je bila ustvarjena animacija. Celoten postopek se je zaključil s postprodukcijo, v kateri so se dodali efekti in se je animacija sestavila v končno obliko.
Ključne besede:
animacija
,
spopad
,
animirani filmi
,
anime
,
nasilje
,
bitke
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUNG-7454
COBISS.SI-ID:
113642243
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:I6WBCOCX
Datum objave v RUNG:
04.07.2022
Število ogledov:
4129
Število prenosov:
66
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TERNOVEC, Matija, 2022,
Animirani spopadi : Nasilni prizori kot izrazno sredstvo v animiranem filmu
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=7454
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Kot primer sistemske družbene podpore
Obratovanje in vzdrževanje hidroelektrarne Zvirče
Analiza učinkov rekonstrukcije HE Lomščica
Hidroproizvodnja električne energije med naravnim, tehnološkim in poslovnim okoljem
Vojaški pomen hidroelektrarne Savica
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza proizvodnje električne energije v mali hidroelektrarni
Optimizacija obratovalnega diagrama za hidroelektrarne na reki Dravi
Ocena spremenljivosti proizvodnje električne energije v malih hidroelektrarnah
Napovedovanje dnevne proizvodnje električne energije sončnih elektrarn
Ocena proizvodnje električne energije vetrne elektrarne z Weibullovo funkcijo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
Showing violence in art is not a new phenomenon. Already in prehistoric times, our predecessors depicted animal fights in cave paintings. With the development of civilization, fights, battles, wars, etc. also developed. Consequently, also their display. In parallel with the development of humanity and the development of technology, this topic is still popular to this day. As a result, the content of the animated cartoons is also familiar with this theme. This thesis presents the world of violence and conflict in cartoon animation. A comparison is made between the animation of the Eastern and Western worlds and their approach to show battles and the use of new technology. The animation of the Eastern world is presented, where Japanese animation predominates - anime. The market of Western part of the world is dominated by the world-famous Disney Corporation and other companies with similar animation style. Therefore, here are highlighted differences between these two styles of animation as well as the similarities. Part of the thesis focuses on depicting these conflicts. An in-depth look at the development and implementation of modern methods such as the 3D digital device and Motion Tracking explains how their presence has helped change the ways in which conflicts are created. The question is also asked why viewers enjoy watching such animations, what attracts them and whether such animations are suitable for children. Findings are also presented on the right »formula« for conflict, how to prepare for creating a battle, and what are the most important elements that need to be kept for making a battle attractive and how to make sure it looks good. At the end the experience of making a practical work WoodFall, which is a short animated battle, is described. The chapter takes you through the whole process of creating practical work. This includes everything from the pre-production in which the story, storyboard and character designs were created, to the production where the actual animation is created. The whole process is completed with a postproduction in which effects are added and the animation is put together to the final form.
Ključne besede:
animation
,
battle
,
cartoons
,
anime
,
violence
,
conflict
Nazaj