Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Učinek srhljive doline v animaciji
Avtorji:
ID
Prassel, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Pivk, Katja
(Avtor)
Datoteke:
Katja_Pivk.pdf
(3,05 MB)
MD5: 7C273F929C5C23B5488CB2621A0D3A3A
Katja_Pivk.zip
(316,41 MB)
MD5: B77BAB5BEEC01F1FC865E6E49116AEC1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Kaj je resnično in kaj ne, kaj nam je lepo in kaj grdo, kaj je preveč in kaj premalo? Vse to so vprašanja, ki si jih zastavlja človek že od samega začetka. Naj bo to v načinu življenja, vizualni podobi, elektronskih virih in nenazadnje tudi v industriji zabave – filmu ter animaciji. Diplomsko delo se posveča pojavom srhljive doline (ang. Uncanny Valley) predvsem v animaciji. Anima pomeni v latinščini »duša«, animare pa »vdihniti dušo«. Preverili bomo, kaj definira fenomen srhljive doline, zakaj do njega sploh pride ter kako se mu izogniti, če je to sploh mogoče. Glede na prej zastavljena vprašanja bomo v pregled vzeli svetovno znane animacijske studie (Pixar, DreamWorks, Illumination, Disney) ter raziskali, kako se s tem fenomenom spopadajo oziroma kako ga zaobidejo in se mu izognejo. S pomočjo analiz starejših in novejših filmov igrano-animirane zvrsti bomo na koncu diplomskega dela lažje sledili razvojni poti zajčice Juno, ene izmed likov v kratkem diplomskem igranem filmu s stop animacijo z naslovom Ti.
Ključne besede:
film
,
lik
,
animacija
,
premikanje
,
srhljiva dolina
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUNG-7783
COBISS.SI-ID:
134537731
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:SULCJS5A
Datum objave v RUNG:
19.12.2022
Število ogledov:
2668
Število prenosov:
59
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIVK, Katja, 2022,
Učinek srhljive doline v animaciji
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=7783
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Cuentacuentos con Peter Svetina y Jana Bauer
Stopinje v svet
La recepción de la literatura infantil y juvenil Argentina en Eslovenia
La traducción
Sodobna slovenska poezija v španskih in baskovskih prevodih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poetics of Jana Bauerʼs young adult literature
Razvijanje literarne ustvarjalnosti s SSKJ
Mladinska književnost
Roma Youth Literature in Slovenia
Slovenska mladinska poezija v makedonščini
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Uncanny valley in animation
Opis:
What is real and what is not; what is beautiful and what is ugly; what is too much and what is too little? These are all questions that man has been asking himself from the beginning, be it through our lifestyles, visual imagery, electronic resources and, last but not least, in the entertainment industry – namely, through film and animation. This thesis will discuss the phenomenon of the “Uncanny Valley,” mainly in animation. Anima means soul; animare means to breathe in the soul. We will look at what defines the phenomenon of the uncanny valley, why it happens in the first place and how to avoid it if at all possible. In the light of the questions posed earlier, we will take a look at the world-famous animation studios (Pixar, DreamWorks, Illumination, Disney) and explore how they deal with this phenomenon or how they avoid and circumvent it. By analysing older and more recent films in the live-action animated genre, we will be able to trace the development path of Juno the bunny, one of the characters in You, a short featured live action film with stop motion animation.
Ključne besede:
film
,
character
,
animation
,
movement
,
uncanny valley
Nazaj