Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Animirani film kot didaktični pripomoček
Avtorji:
ID
Prebil, Ana
(Avtor)
ID
Leder, Timon
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Ana_Prebil.pdf
(2,36 MB)
MD5: AD884523A82D49E34DCCA2098E760272
Ana_Prebil.zip
(349,78 MB)
MD5: 7A63DA4295BAF216F1DA6DA83F105709
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
AU - Akademija umetnosti
Opis:
Teoretični del diplomske naloge obravnava vpliv digitalne dobe na izobraževanje in poudarja potrebo po prilagajanju učiteljev spreminjajočim se učnim slogom učencev, ki vključujejo več gledanja audiovideo. Raziskuje možnosti uporabe animacije kot didaktičnega pripomočka za učinkovito razlago kompleksnih konceptov. Čeprav ima animacija prednosti pri izboljšanju učnih izkušenj, predstavlja tudi izzive pri ustvarjanju vsebin in primernosti. Cilj teoretične naloge je najti ravnotežje z združitvijo teorije učenja in likovnimi lastnostmi animacije za ustvarjanje optimalnih izobraževalnih gradiv. Praktični del diplomske naloge je animirani film za otroke, ki se preko teme evolucije ukvarja z vprašanjem, kakšen odnos imamo, kot ljudje do narave. Film je narejen v tehniki stop animacije, z uporabo kolaža in zelenega zaslona.
Ključne besede:
animirani film
,
vizualno učenje
,
medij za izobraževanje
,
multimedij
Kraj izida:
Nova Gorica
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUNG-8471
COBISS.SI-ID:
165985539
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:LQNAZ4OC
Datum objave v RUNG:
27.09.2023
Število ogledov:
3037
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PREBIL, Ana, 2023,
Animirani film kot didaktični pripomoček
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=8471
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Ni podobnih del
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.09.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Animated film as a didactic tool
Opis:
This thesis discusses the challenges of teaching in the digital age and the need to adapt to students' changing learning styles. It emphasizes the importance of technology and digital literacy in education while exploring the potential of animation as a didactic tool. Animation offers visual and verbal explanations, making it effective for teaching complex concepts. However, its creation can be time-consuming, and care must be taken to avoid inappropriate content. Overall, the document aims to improve education by utilizing animation's strengths while addressing its limitations. The practical park of the diploma consists o fan animated short for children, that deals with the question of the relationship we as humans have towards nature. The film is made using the stop-motion technique, using collage and a green screen.
Ključne besede:
animated film
,
visual learning
,
a medium for education
,
multimedia
Nazaj