Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Univerza v Novi Gorici
O Univerzi
Študij
Raziskave
Repozitorij Univerze v Novi Gorici
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Marketing izdelkov iz furnirja
Avtorji:
ID
Boškin, Aleksander
(Avtor)
ID
Faganel, Armand
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/31Boskin.pdf
31Boskin.pdf
(884,29 KB)
MD5: 104C7BC8977C4A7032440F322326D84F
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Ključne besede:
diplomske naloge
,
marketing
,
tržne raziskave
,
izdelki
,
furnir
Kraj izida:
Nova Gorica
Založnik:
A. Boškin
Leto izida:
2006
Št. strani:
X, 54 str.
PID:
20.500.12556/RUNG-946
COBISS.SI-ID:
505595
UDK:
339.13
NUK URN:
URN:SI:UNG:REP:DLEE5A9K
Datum objave v RUNG:
15.10.2013
Število ogledov:
7348
Število prenosov:
456
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOŠKIN, Aleksander, 2006,
Marketing izdelkov iz furnirja
[na spletu]. Diplomsko delo. Nova Gorica : A. Boškin. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.ung.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=946
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Fuzzy C-means clustering and particle swarm optimization based scheme for common service center location allocation
Meta-heuristic algorithms to improve fuzzy C-means and K-means clustering for location allocation of telecenters under e-governance in developing nations
Development of e-governance in an emerging economy like India
BAT algorithm for improving fuzzy C-means clustering for location allocation of rural kiosks in developing countries under e-governance
Learning and developing with each other
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deep statistical comparison of meta-heuristic stochastic optimization algorithms
Automatic discovery of interesting chess compositions
Notes on semiarcs
Local governance and sustainable rural development
SEARCH FOR AN OPTIMAL TRADING STRATEGY ON BITSTAMP STOCK EXCHANGE USING META-HEURISTICS
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
The thesis is based upon the thorough research of the marketing mix of the products made of veneer. Detailed marketing research, analysis of the company's present consumers and examination of the potential customers are made. Initially the terms marketing research and launching of the product to the market are introduced on the basis of the acquired knowledge and the theory. Then the company's products are presented, the detailed research of the target market is made and the current situation of the analysed organization on the Slovenian market is defined. The concept of the segmentation and the positioning of the products with the description of the marketing mix are presented in the next chapter. A special efford has been directed to the definition of the potential consumers for the new product and to the definition of the target groups, their characteristic and needs. The results of the thesis with the correctly planned policy and the good chosen marketing strategy can contribute to the better sales of the veneer products in the future.
Nazaj