Repository of University of Nova Gorica

Statistics of RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (1)

  1. Mariam Parekhelashvili: Brand introduction on the Slovenian market: case study Gurieli tea

BSc theses (35)

  1. Jernej Štrancar: Analiza strategije uvajanja novega mobilnega telefona na slovenski trg
  2. Metka Lisjak: Analiza ponudbe in povpraševanja na trgu nepremičninskih zavarovanj v Sloveniji
  3. Jasmina Štrancar: Optimizacija organiziranosti prodajne službe izbranega podjetja
  4. Jelena Andrlič: Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
  5. Urška Pirih Čargo: Analiza komuniciranja Komunale Nova Gorica na področju ločevanja gospodinjskih odpadkov
  6. Šaza Babić: Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
  7. Emanuela Alibabić: Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
  8. Saša Pipalovič: Trženje kompatibilnih rezervnih delov za tovorna vozila
  9. Nejc Bat: Identifikacija aplikacij in ovrednotenje tržnega potenciala za tehnologijo Celeris
  10. Andrej Cvetrežnik: Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
  11. Maja Drole: Trženje v razmerah globalnega poslovanja
  12. Igor Bagon: Trg spletnih sportnih stavnic in razvoj prodajne mreže v Italiji
  13. Mišo Stjepanović: Strategija uvajanja inovativnih dilatacijskih izdelkov na slovenski trg
  14. Staš Kodele: Razvoj in uvajanje novega izdelka na ciljni trg
  15. Samo Hafner: Uvajanje nove blagovne znamke visokotlačnih čistilcev Comet na slovenski trg
  16. Aleksander Boškin: Marketing izdelkov iz furnirja
  17. Jasmina Manfreda: Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
  18. Filip Križman: Tržna analiza čistilcev zraka z vgrajenimi filtri na osnovi fotokatalize
  19. Kristjan Brumat: Strategija vstopa podjetja na tuji trg
  20. Mirka Peršič Perkon: Strateški načrt vzpostavitve spletne trgovine z otroško opremo
  21. Janja Kragelj: Trženje inteligentnih tkanin iz skupine Protexmax
  22. Janja Mikuž: Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Fructal
  23. Sabina Cverle: Tržna analiza ter načrtovanje strategije vpeljave ledenih kozarcev na slovenski trg
  24. Ana Gabrijelčič: Učinkovitost internega komuniciranja v podjetju Inclub d. o. o.
  25. Miha Vogrinčič: Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranje
  26. Petra Marc: Analiza in predlog izboljšav spletne strani izbranega podjetja
  27. Teo Činej: Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
  28. Martina Kornhausler: Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC
  29. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  30. Erik Clemente: Načrt trženja glasbenega festivala
  31. Kristina Skrt: ANALIZA UMEŠČANJA MULTIKULTURNEGA SREDIŠČA V GORIŠKIH BRDIH
  32. Sara Vodopivec: Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
  33. Žiga Lačen: Analiza zasnove, uresničljivosti ter možne uvedbe mobilne aplikacije za postavljanje in igranje športnih stav
  34. Tjaša Živec: Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
  35. Jovan Sošić: Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju