Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Statistika RUNG
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Iztok Sila

Vseh ključnih besed je 35, ki se skupaj pojavijo 40 krat.
4 ključnih besed (11.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 9 krat (22.5 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x33.33%diplomske naloge
2x22.22%blagovne znamke, vinarstvo, marketinški načrt
1xwine label, brand, packaging, udomačene sorte, Slovenian wine label, Slovenija, vinarstvo Zaro, Chinese female consumers, izobraževanje, vinogradništvo, potrebe, marketinške raziskave, vinski festivali, projekti, Chinese market, bari, izvoz, strategije trženja, tuji trgi, italijanski trg, vstop na tuje trge, nemški trg, naravna vina, sprostitev v naravi, vinotoč, vinski turizem, vinoteka, gostinstvo, aktiven oddih, domača hrana, slovenska Istra