20.500.12556/RUNG-2070
SISTEM ZA POMOČ PRI IZBIRI OBLIKE SPLETNEGA OGLASNEGA SPOROČILA ZA INFORMIRANJE IZBRANIH TIPOV UPORABNIKOV
A decision support system for selecting forms of online advertising messages to inform selected categories of users
Namen dela je preučitev vpliva podajanja informacij z oglasnim sporočilom ciljnemu prejemniku. Spoznati želimo dejavnike, ki vplivajo na učinkovitejše podajanje informacij želenim uporabnikom. Cilj študije je bil izdelati interaktivno bazo podatkov, ki se lahko uporablja kot podlaga za pomoč pri snovanju oglasnih sporočil pa tudi kot pomoč pri prepoznavanju ciljnih uporabnikov za že izdelano oglasno sporočilo. Delo je sestavljeno iz preliminarne in glavne študije. Preliminarna študija zajema 84 osebnih anket, glavna študija pa 196 osebnih in 98 spletnih anket. Merili smo sprejemanje, razumevanje, pomnjenje in vizualizacijo sporočila. Iz zbranih podatkov smo izdelali več baz podatkov, jih analizirali z vrtilnimi tabelami in grafično prikazali povezave med podatki. Dobili smo pregled lastnosti specifičnih uporabnikov za podani tip sporočila. Uporabnost zbranih podatkov smo izboljšali z izdelavo odločitvenih dreves za izbiro tipa sporočila. Pridobljeni podatki in metode uporabe omogočajo izdelavo ustreznega sporočila za ciljnega uporabnika, ob tem pa tudi določitev potencialnih ciljnih uporabnikov za že izdelan oglas.
The purpose of the work is to study the effect of giving information to a targeted user by a short ad. We wish to understand the factors of effective information giving to targeted users. The long term goal of the study is to build up an interactive data base, which can be used as a basis for ad design and identification of recipients for predesigned ads. The work consists of a preliminary study with 86 participants and a main study with 196 personal and 98 online participants. We measured acceptance, understanding, memorization and visualization of the user for an ad. The collected data were used to make databases. The data was analyzed by using pivot tables and charts, which were used to display the connections and interactions between the collected data. We derived an approximate view of specific user types for an ad. We enhanced the database use with decision tree models for add message type choosing. The database allows us to design an ad for a specific user or to determine potential users for a premade ad.
sporočanje
spletno oglaševanje
izbira prejemnika sporočila
izbira tipa sporočila
baza podatkov
vrtilna tabela
vrtilni grafikon
odločitveno drevo
rudarjenje podatkov
messaging
online advertising
recipient message choice
message type choice
database
pivot table
pivot chart
decision tree
data mining
true
true
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Magistrsko delo/naloga
2016-01-13 13:47:14
2016-01-21 13:47:23
2023-06-09 03:15:28
0000-00-00 00:00:00
2016
0
Nova Gorica
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
4117755
URN:SI:UNG:REP:55BN2EKA
Johannes_Vuga_Gregoric.pdf
Johannes_Vuga_Gregoric.pdf
1
6BFBC33BFC42D214269C2DC59C7EE9A9
ce1e032c101cfd6c43c40eda189b1e80f4e533e29a3e19d09e582860f207e9fc
db289d38-05cd-11ee-9c48-5ef991fed68f
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=3302
Poslovno-tehniška fakulteta
0
0
0