20.500.12556/RUNG-2941-3c1fabf8-b5c7-90ac-dd70-f6a8b614451b
Didaktični model učne verige odlomkov: na primeru novele Tantadruj Cirila Kosmača
Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po modelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje primer učne verige, ki Tantadrujevo iskanje sreče
povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.
Ciril Kosmač
učna veriga
tesno branje
domače branje
didaktika književnosti
true
true
false
Slovenski jezik
Ni določen
Delo ni kategorizirano
2017-02-03 19:59:09
2017-02-06 08:40:06
2023-06-09 03:19:34
0000-00-00 00:00:00
2016
0
0
135-151
1
7
2016
0000-00-00
Zaloznikova
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
4659451
URN:SI:UNG:REP:E1VULKFC
Univerza v Novi Gorici
0
1
0