20.500.12556/RUNG-509
Trženje v razmerah globalnega poslovanja
V diplomski nalogi je predstavljena oblika trženja, ki jo narekujejo globalni trendi. V prvem delu gre zgolj za analizo in predstavitev globalnega trženja na podlagi literature in drugih virov. Opredeljeni so pojem globalnega trženja, razvoj globalnega trženja, globalno okolje s poudarkom na avtomobilski industriji ter glavni štirje elementi trženjskega spleta. Drugi del se navezuje na uspešno globalno podjetje Iskra Avtoelektrika. V njem je prikazan celoten projekt nastopa Iskre Avtoelektrike na industrijskem sejmu. Sejemski nastop je namreč ena izmed pomembnih oblik komuniciranja na globalnem trgu.
This thesis describes special way of doing marketing, dictated by the global trends. In the first part the thesis deals with the analysis and explanations of global marketing, based on literature and other sources. There are explained the basic concepts of global marketing, the development of global marketing, the global environment with the stress on automotive industry and four key marketing mix elements. The second part is based on Iskra Avtoelektrika, a successful global company. It is explained how Iskra Avtoelektrika manages (runs on) the performance on industrial fair project. Fairs are namely the most important way of communication on global market.
diplomske naloge
marketing
trgovina
avtomobilska industrija
Iskra Avtoelektrika
true
true
false
M. Drole
Slovenski jezik
Angleški jezik
Diplomsko delo
2013-10-15 12:45:35
2013-10-15 12:45:35
2023-06-09 03:09:12
0000-00-00 00:00:00
2006
0
Nova Gorica
0
VIII, 49 str.
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
505339
339.138
URN:SI:UNG:REP:DKX7FTLZ
http://www.ung.si/~library/diplome/PTF/30Drole.pdf
1
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=509
30Drole.pdf
30Drole.pdf
1
F9F99D5F9587E5BE4966A5B67073916F
a195c757e1648573ba5d19a5944767e05cf3f9c53cf9fa10b82cb48e0c9a40ca
add547f6-05cd-11ee-9c48-5ef991fed68f
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=2222
Poslovno-tehniška fakulteta
0
0
0