20.500.12556/RUNG-7727
UVODNA ŠTUDIJA K ČEZMEJNI DIDAKTIKI ČEZMEJNE LITERATURE....
Prispevek skuša opozoriti na sodobne izzive pouka književnosti v čezmejnih prostorih
na osnovnošolski in srednješolski ravni. Pri tem izhaja iz didaktičnega modela poučevanja
in učenja jezikov v stiku, od katerega prevzema metodo socialnega konstruktivizma in
dejavnosti čezmejnih razredov. Čezmejna didaktika čezmejne literature podpira pouk
književnosti v čezmejnih prostorih in v tem okviru razvija kompetence zgodovinskega
mišljenja in razbiranja konteksta. Pri tem predvideva obravnavo književnih del čezmejnega
prostora, ki tradicionalno pripadajo različnim nacionalno zasnovanim literarnim
zgodovinam in so običajno napisana v različnih jezikih. Do teh književnih del pristopa prek
komparativne metode, besedilne in imagološke analize ter kreativnega pisanja. Čezmejna
didaktika čezmejne literature se tako izrisuje kot priložnost za razvijanje vseživljenjskih
kompetenc učencev za kakovostno bivanje in delovanje v čezmejnem prostoru.
socialni konstruktivizem
čezmejna literatura
čezmejna didaktika
kolektivna memorija
true
true
true
Slovenski jezik
Ni določen
Delo ni kategorizirano
2022-11-23 11:03:39
2022-11-23 12:22:08
2023-06-10 03:02:35
0000-00-00 00:00:00
2022
0
0
2022
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
130628867
URN:SI:UNG:REP:JT0KUMKR
Univerza v Novi Gorici
0
1
0