Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks d.o.o. : diplomsko delo
Vid Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: Učinkovito upravljanje reklamacij je ključnega pomena za ohranjanje zadovoljstva strank in dolgoročni uspeh podjetja. Podjetja, ki imajo dobro organiziran sistem sprejema in obdelave reklamacij, lahko hitro in učinkovito rešujejo težave strank, kar poveča zaupanje v podjetje. Poleg tega lahko s pomočjo zbranih podatkov o reklamacijah izboljšujejo kakovost izdelkov in storitev ter povečujejo konkurenčnost na trgu. V diplomskem delu se s pomočjo digitalizacije osredotočamo na optimizacijo sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks, d. o. o. Najprej so predstavljene prednosti digitalizacije, nato pa je opisan postopek načrtovanja in izdelove aplikacije za upravljanje reklamacij. V nadaljevanju so predstavljeni začetno stanje v podjetju, končno stanje po implementaciji sistema ter ocena učinkovitosti novega sistema. Namen diplomskega dela je prikazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode za obravnavo reklamacij in predstaviti prednosti, ki jih ta prinaša. Primer izboljšave se kaže v času vrnitve reklamacijskih vprašalnikov, ki so bili poslani strankam, saj se je ta skrajšal z enega dne in pol na en dan. To za stranke pomeni eno tretjino krajšo čakalno dobo za odgovor.
Ključne besede: diplomske naloge, reklamacije, podjetja, digitalizacija, RMA
Objavljeno v RUNG: 26.06.2024; Ogledov: 99; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

2.
Marketinški načrt vstopa vinarstva Marko Sirk na nemški in italijanski trg : diplomsko delo
Miha Sirk, 2024, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu sem raziskoval, kaj je ključnega pomena za vstop našega vinarstva (vina Marko Sirk) na italijanski in nemški vinski trg. Kot mlada blagovna znamka smo zaenkrat prisotni samo na slovenskem trgu, v Italiji pa sodelujemo le z enim manjšim uvoznikom. Namen mojega diplomskega dela je bil zato usmerjen v pomembne korake pri vstopu na nov vinski trg. Opravil sem kvalitativno raziskavo in obdelal podatke sekundarnega gradiva. V teoretičnem delu sem najprej izvedel situacijsko analizo, ki je vključevala analizo trgov ter konkurence, nato pa sem opisal še marketinški splet. V svojem empiričnem delu sem opravil konkretno situacijsko analizo za naše vinarstvo. Vključil sem tudi konkurenco na vinskem trgu ter s tremi izbranimi vinskimi kletmi opravil intervjuje, katere sem nato analiziral tudi v rezultatih in razpravi.
Ključne besede: diplomske naloge, marketinški načrt, vstop na tuje trge, nemški trg, italijanski trg, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 29.02.2024; Ogledov: 731; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh