Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacija majhnega podjetja
Žiga Terdič, 2006, diplomsko delo

Opis: Majhna podjetja pridobivajo vse bolj pomembno vlogo v gospodarstvu. V primerjavi z velikimi podjetji se lažje prilagajajo razmeram na trgu. Ključi uspešnosti in konkurenčnosti majhnih podjetij na trgu so dobro oblikovana vizija, politika podjetja, struktura organiziranosti ter oblikovanja in izvajanja poslovnih funkcij. Primerjava majhnih podjetij s svojo konkurenco omogoča nenehno izboljševanje. Običajno se podjetja primerjajo z metodo benchmarking. Podobno kot v velikih podjetjih, se tudi v majhnih podjetjih prepletajo vloge podjetnika, managerja in navsezadnje tudi ključnega lastnika.
Ključne besede: diplomske naloge, majhna podjetja, velika podjetja, organizacija, primerjave
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 11916; Prenosov: 1113
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh