1.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji : Magistrsko deloTeo Činej, 2017, master's thesis
Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published in RUNG: 06.09.2017; Views: 6289; Downloads: 279
Full text (888,85 KB)