1.
Prenova sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks d.o.o. : diplomsko deloVid Sirk, 2024, undergraduate thesis
Abstract: Učinkovito upravljanje reklamacij je ključnega pomena za ohranjanje zadovoljstva strank in dolgoročni uspeh podjetja. Podjetja, ki imajo dobro organiziran sistem sprejema in obdelave reklamacij, lahko hitro in učinkovito rešujejo težave strank, kar poveča zaupanje v podjetje. Poleg tega lahko s pomočjo zbranih podatkov o reklamacijah izboljšujejo kakovost izdelkov in storitev ter povečujejo konkurenčnost na trgu.
V diplomskem delu se s pomočjo digitalizacije osredotočamo na optimizacijo sistema reševanja reklamacij v podjetju Led Luks, d. o. o. Najprej so predstavljene prednosti digitalizacije, nato pa je opisan postopek načrtovanja in izdelove aplikacije za upravljanje reklamacij. V nadaljevanju so predstavljeni začetno stanje v podjetju, končno stanje po implementaciji sistema ter ocena učinkovitosti novega sistema. Namen diplomskega dela je prikazati izboljšanje stanja po implementaciji nove metode za obravnavo reklamacij in predstaviti prednosti, ki jih ta prinaša. Primer izboljšave se kaže v času vrnitve reklamacijskih vprašalnikov, ki so bili poslani strankam, saj se je ta skrajšal z enega dne in pol na en dan. To za stranke pomeni eno tretjino krajšo čakalno dobo za odgovor.
Keywords: diplomske naloge, reklamacije, podjetja, digitalizacija, RMA
Published in RUNG: 26.06.2024; Views: 871; Downloads: 22
Full text (1,65 MB)