2.
Hibridni animirani film : Primer rabe v programu BlenderŽiga Stupica, 2018, undergraduate thesis
Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema skozi vztrajnosti vida. V delu je predstavljena zgodovina hibridne animacije, kje se je prvič pojavila in kateri so ključni dogodki za njen razvoj. Dodane so razlage o ključnih režiserjih, animatorjih in izumiteljih ter kakšna je bila njihova vloga pri razširitvi animacije. Navedene so tehnološke inovacije računalnikov, ki so omogočili razvoj digitalne animacije. Natančneje so razporejene zvrsti kombinacije hibridne animacije ter prednosti in slabosti in tudi postopki dela za izvedbo posameznih animacij. Pri procesu so navedeni tudi primeri iz animacijske industrije ter kakšne so njihove rešitve pri problematiki animiranja dveh ali več medijev. Ob izpisku zahtevnosti hibridne animacije so dodani še obrazložitev zahtevnosti in nasveti, kako se jim izogniti. Sledi seznam razlogov, zakaj bi se nekdo lotil hibridne animacije; iz perspektive vsake zvrsti animacije.
Sledi vodnik izdelave hibridne animacije iz odprtokodnega programa Blender. Vsebuje oporne točke in specifične korake s slikami za lažjo vizualizacijo, dodane so tudi razlage za boljše razumevanje. Postopek hibridne animacije je dokumentiran od začetnega ekrana programa Blender, postavitve virtualnih luči in virtualne kamere do zaključka s kompozicijo slike. Za lažje in hitrejše delo je celoten proces animacije v programu Blender obrisan s puščicami in najpogosteje uporabljenimi bližnjicami za ukaze. Prikazuje sposobnost te simulacije in moč risanih senčilnikov.
Keywords: animacija, računalniška animacija, 2D medij, 3D medij, senčilnik, upodabljanje
Published in RUNG: 03.07.2018; Views: 6751; Downloads: 239
Full text (4,00 MB)
This document has many files! More...