Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Sara Vodopivec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju dajejo vedno večji poudarek pospeševanju prodaje in marketingu ter temu primerno namenjajo tudi vedno več denarnih sredstev. Danes ni več najpomembneje, kakšen izdelek prodajaš, temveč le, ali ga znaš prodati. Vedno bolj postaja pomemben tudi videz embalaže in ne samo izdelek, ki je v njej. Embalaža mora biti privlačna za kupca in ga mora pritegniti ter privabiti v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma ter učinek te menjave. Skozi teoretični del smo na kratko predstavili pospeševanje prodaje ter osnovne funkcije embalaže. Poleg tega teoretični del opisuje zgodovino, pomen, orodja in cilje pospeševanja prodaje ter pomen, funkcijo in kriterije ocenjevanja embalaže. V analitičnem delu pa smo analizirali menjavo embalaže dvema izdelkoma in navedli nekaj lastnih predlogov za izboljšanje. Z analizo podjetja Fructal in njegove menjave embalaže izdelkoma Fructal Classic in Smoothie smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju. Na splošno je bila menjava embalaže izdelka Classic dobro ocenjena, medtem ko je bila menjava embalaže izdelku Smoothie slabše ocenjena. Menimo, da bi moralo podjetje Fructal v spremembe bolj vključiti potrošnike in jim te še bolje skomunicirati in približati.
Keywords: Fructal, Smoothie, Classic, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing, učinek menjave embalaže, analiza
Published in RUNG: 23.10.2015; Views: 6741; Downloads: 301
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top