Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Melodija terroirja
Guillaume Antalick, 2018, polemic, discussion, commentary

Keywords: vinarstvo, trženje, Francija
Published in RUNG: 27.08.2021; Views: 1526; Downloads: 7
URL Link to full text
This document has many files! More...

2.
Analiza nabavnih virov v podjetju Ebm-papst in nadgradnja procesa odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela : magistrsko delo
Marko Peric, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo analizo nabavnih virov in nadgrajujemo proces odločanja z uporabo večkriterijskega odločitvenega modela. V izbranem podjetju Ebm-papst so se zaradi vedno večje konkurenčnosti in v želji kreiranja nabavnih prihrankov lotili iskanja novih nabavnih virov na področju jugovzhodne Evrope za blagovno skupino aluminijastih odlitkov. Z analizo smo ugotovili, da imajo v podjetju definiran zgolj proces ocenjevanja obstoječih dobaviteljev, zato smo se lotili nadgradnje procesa izbora novega dobavitelja. V prvem koraku smo na podlagi pregleda strokovne literature empirično proučili ter izpostavili najpomembnejše kriterije pri izboru novega dobavitelja. Ti so bili izbrani na podlagi matrike SPM in PPM. Za pridobivanje podatkov smo uporabili kvantitativno in kvalitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Analizo smo opravili na podlagi izpolnjenih vprašalnikov ter ocenjevanj, opravljenih med obiskom pri dobaviteljih. Opravljen pa je bil tudi nestrukturiran globinski intervju s petimi strokovnjaki, nabavniki aluminijastih odlitkov. Zaradi kompleksnosti smo problem odločanja razdelili na dve stopnji. V prvi stopnji smo definirali izločitvene kriterije in s t testom preverili hipotezi. Pripravili smo odločitveni model z uporabo metode DEX ter definirali štiri strategije pristopa do novih dobaviteljev pri vključevanju teh v panel dobaviteljev, kar bo imelo praktične implikacije za izbrano podjetje in širše. Opravili smo vrednotenje dvanajstih dobaviteljev ter na podlagi praktičnih testov ocenili razviti model ter predlagali tudi izboljšave, vezane na model. V zaključku smo podali predloge izboljšav za celoten proces izbora novih dobaviteljev v izbranem podjetju.
Keywords: metoda DEX, dobavitelji, management, nabava, trženje, večkriterijsko odločanje, magistrske naloge
Published in RUNG: 22.03.2021; Views: 3376; Downloads: 155
URL Link to full text
This document has many files! More...

3.
Razvoj in trženje mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka
Mojca Drobič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Nosilke za nošenje dojenčkov so postale svetovni trend, čemur sledi bogata izbira modelov nosilk različnih proizvajalcev. Namen razvoja in trženja mobilne aplikacije za pomoč pri izbiri nosilke za dojenčka je izobraževanje potrošnikov (mladih staršev) o merilih, ki so ključni pri izbiri nosilke. Cilj naloge je razviti mobilno aplikacijo, ki vodi uporabnika pri izbiri nosilke za dojenčka, z omejevanjem nabora nosilk na tiste, ki bi jim lahko ustrezale na podlagi starosti dojenčka. Mobilna aplikacija na osnovi vhodnih podatkov ponudi za vsako starostno skupino dva nabora ergonomskih nosilk, v enem naboru so nosilke, ki so uvrščene v nabor na podlagi lastnosti, ki jih predpiše proizvajalec, v drugem naboru pa so nosilke, ki so jih uvrstile na seznam svetovalke spletne trgovine mojŠkratek, na podlagi preizkušanja nosilk z več sto dojenčki. V diplomski nalogi je opisana podporna mobilna tehnologija, s poudarkom na razvoju mobilnih aplikacij s pomočjo agilne skram (angl. Scrum) metodologije. Sledi navedba dejstev o ergonomskem nošenju in ergonomskih pripomočkih za nošenje dojenčkov ter predstavitev mobilne aplikacije, ki je bila razvita na podlagi zahtev, pridobljenih z anketiranjem staršev. Predstavili smo tudi rezultate anket, s katerimi smo ocenili uspešnost mobilne aplikacije po preizkusnem obdobju 30 dni. Izkazalo se je, da je mobilna aplikacija učinkovito izobraževalno sredstvo, vendar ne more nadomestiti fizičnega pristopa usposobljene osebe, za oceno ustrezne ergonomske podpore dojenčka v nosilki. Za vstop mobilne aplikacije na trg smo pripravili poslovni načrt, v katerem smo opisali predvideno poslovno pot mobilne aplikacije.
Keywords: Agilna skram metodologija, nošenje ergonomske nosilke za dojenčka, Android, programska oprema, mobilna aplikacija, poslovni načrt, trženje
Published in RUNG: 16.09.2019; Views: 3886; Downloads: 166
.pdf Full text (1,90 MB)

4.
Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Luka Česen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Keywords: Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Published in RUNG: 03.04.2019; Views: 4041; Downloads: 201
.pdf Full text (1,85 MB)

5.
Sadovnjak Pod skalco v Kojskem - 150 starih sadnih sort
Zoran Božič, other performed works

Abstract: Predstavitev Goriške kot sadjarske regije in sadovnjaka Pod skalco (genetske banke), s poudarkom na nastanku in značilnostih (visokodebelne podlage, sajenje, gnojenje in škropljenje, najbolj zanimive sorte) ter predstavitev publikacij Stare sadne sorte na Goriškem in Sadje sonca: bogastvo starih briških sadnih sort.
Keywords: travniški sadovnjak, visokodebelni sadovnjak, Goriška Brda, ekološka pridelava, sadjarstvo, agronomija, Avstro-Ogrska, trženje sadja, podlage za cepljenje, gnojenje, škropljenje, drevesnica Omezzolli, drevesnica Dal Monte, Riva del Garda, Brisighella, kmetijstvo
Published in RUNG: 16.10.2017; Views: 4338; Downloads: 213
.pdf Full text (14,85 MB)

6.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, undergraduate thesis

Keywords: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Published in RUNG: 23.05.2017; Views: 5139; Downloads: 285
.pdf Full text (765,23 KB)

7.
Načrt trženja glasbenega festivala : diplomsko delo
Erik Clemente, 2011, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, trženje, glasbeni festivali, elektronsko trženje
Published in RUNG: 19.02.2015; Views: 4975; Downloads: 380
.pdf Full text (1,15 MB)
This document has many files! More...

8.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska naloga
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published in RUNG: 19.02.2015; Views: 5131; Downloads: 439
.pdf Full text (1,28 MB)
This document has many files! More...

9.
Posodabljanje CRM sistema v podjetju Trgo ABC : diplomsko delo
Martina Kornhausler, 2014, undergraduate thesis

Keywords: CRM sistemi, trženje, baze podatkov, trženjske akcije, diplomske naloge
Published in RUNG: 22.01.2015; Views: 4605; Downloads: 388
URL Link to full text
This document has many files! More...

10.
Search done in 0.06 sec.
Back to top